Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad kan man ta betalt för att ställa upp med allt från boxplats till foder och skötsel, även motionering av ett dräktigt sto? Allt ska...
Hästmänniskan
Hej,
Är i letartagen efter ny häst..
Behändig storlek för mig är att köpa en maxad D-ponny, istället för stor häst, eftersom jag är en...
Hästmänniskan
Vet inte om detta är rätt forum för min fråga, men jag provar...
Efter ca 1 års tid ska min underbara häst äntligen bli min på riktigt...
Hästmänniskan
Går det att ändra en taxeringskod från 220 till 120 och vad krävs isf? Är det kopplat till hur mycket mark en fastighet har, eller vad...
Hästmänniskan
Jag har funderat på att starta upp något slags ridlekis på vår ridskola till hösten, för barn mellan 4-6 år.
Jag jobbar med barn på en...
Hästmänniskan
Hoppas att denna tråd ligger rätt nu. Som så många andra planerar jag att så småningom köpa en gård för att ha några hästar, lite höns...
Hästmänniskan
Hittade den här på annonssidorna, borde inte försäkringen täcka? Tycker det luktar lurendrejeri. Har mailat och frågat vad det är frågan...
Hästmänniskan
Jag ska ev. vara fodervärd under sommaren och behöver lite hjälp med kontraktet. Vad brukar det normalt stå i ett sådant kontrakt? Jag...
Hästmänniskan
Någon som VET konsekvenserna av att inte registrera och inskaffa pass till sin häst innan 2005??
Tycker att det är en onödigt dyr utgift...
Hästmänniskan
jag blir tom i skallen.
Kan någon förklara vilka alternativ och EXAKT hur det går till.
Jag ska fixa papper på mina ponner för tävling...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.