Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Jag har alltid dagdrömt om att jobba på någon ranch i USA, finns det kanske någon som har gjort det här på buke?Eller det kanske finns...
Svar
9
· Visningar
1 840
Senast: Netted
·
Hästmänniskan Vi ska fixa nya galler till stallfönstren, och en tjej i stallet har kontakter på en svetsarskola som kunde fixa det för... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
21 415
Senast: Strajder
·
G
Hästmänniskan Jag vill få torv hemlevererat istället för att åka och hämta. Det minsta antal som levereras ut är 6 pallar - 108 balar. Detta är i...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Mammamy
·
Hästmänniskan *flytta tråden om den ligger fel* Nu har jag hittat min drömgård. Åhh så fin den är. Allt är i timmer och uppfört år 1888. :love...
Svar
7
· Visningar
1 236
Hästmänniskan Vår halm är ännu inte pressad och ligger på fältet helt förstörd av regnet. Nu funderar jag på vad jag ska göra med den. Jag skulle...
Svar
13
· Visningar
1 298
B
  • Låst
Hästmänniskan Hej på er! Jag tänker köpa ett nytt släp och har fastnat för Christ Champion. För mig är det ett nytt okänt märke och jag undrar om...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Blossom4ever
·
O
Hästmänniskan Hej, jag har ett problem och inte så litet heller. Många ryttare har ju problem med själva bäcken positionen, att det ofta tippar bakåt...
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: bigganl
·
M
Hästmänniskan Vet inte om denna tråd hamnar rätt. Men gör ett försök. Ska söka gymnasie i höst/vår och strömsholm är 1:a handsvalet, tänkte höra om...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Ja, vad är det som gäller för att få ha turridningsverksamhet? F-skatt är ju ganska givet att man ska ha, och gärna hästar man kan...
Svar
16
· Visningar
1 568
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan Jag hade tänkt att söka denna utbildning nästa år 2008.. Är det nån som har gått den och jobbar med det på helt tid. Går det att ha det...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Dorinda
·
J
Hästmänniskan Hej, Har ju företag på gården. Har fått tydliga instruktioner att jag får lov att dra av momsen på bygget etc. men inte får lov att...
Svar
4
· Visningar
1 683
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hur många här är medvetna om att man är skyldig att ta bort/täcka över skyltarna "Djurtransport" när man kör annat gods än djur i sin... 2
Svar
22
· Visningar
2 633
Senast: boccia
·
Hästmänniskan Bilaga till fodervärdskontrakt. Jag har ett färdigt avtal men där står det ju väldigt kortfattat allting och inte riktigt så som jag...
Svar
13
· Visningar
2 439
Senast: jerseyko
·
P
Hästmänniskan Jag har väldiga problem med att ofta få ont i sittknölarna efter ridningen. Det kan hålla i sig i flera dagar, jag har lärt mig att bita...
Svar
8
· Visningar
6 668
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan Jag tycker att Helsingborg skulle få en tråd för deras ridgymnasie, hoppas den har hamnat rätt. Alla ni som har gått där eller går där...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: Kahluaa
·
Hästmänniskan Var inne på kliniken idag... det finns egentligen inget att göra mer. Jag har hållt på sålänge nu(över 1år) o tydligen är gaffelbandet...
Svar
16
· Visningar
1 620
Senast: tenesie
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Har en arabblandning 75% arab 25% new firest, 145 och inte riktigt den där supernätta typen. Hon är musklad, speciellt ryggen. Hur...
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: mysko
·
T
Hästmänniskan Vår ladugård har en lift som vi hissar upp hö och halm på logen med. Den är säkert från när ladan byggdes dvs 40-50-talet. Vi köpte...
Svar
11
· Visningar
4 236
Senast: Wilfa
·
S
Hästmänniskan Hej ! Vet inte om tråden ligger rätt men men..Jag ska måla om i mitt stall och undrar om ni har några förslag på förger?:) Det är ett...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: tess91a
·
  • Låst
Hästmänniskan Idag har jag sagt upp min stallplats, ska flytta pålle till stallet som jag bor granne med. Finns bättre ridvägar där också. Det är 2...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka