Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej.
Jag skulle behöva lite hjälp med att utforma ett bra avtal då jag ska ha en halvfodervärd på min häst. Vad ska jag skriva med? Så...
Ekonomi & Juridik
När ni köpt häst har ni tagit hästen på prov? I så fall hur länge? Vi går i hästköptankar och funderar på en provtid på en månad. Lägger...
Hästmänniskan
Har alltid haft en speciell kärlek till stilen, förstår inte varför jag inte börjat tidigare... är det för sent att börja nu om man vill...
Hästmänniskan
Jag är i situationen att jag med största sannolikhet kommer att ta bort min häst inom kort (om inga mirakel sker och hon blir radikalt...
Ekonomi & Juridik
Kort och gott verkar jag ju ha en vänskapskrets med alla möjliga typer, frågan är väl hur jag är själv? hehe helt dum i huvudet kanske ...
Ekonomi & Juridik
Hjälp, jag behöver lite input från er trevliga bukare som är hästkunniga här. Sätt er in i scenariot och besvara frågan. Tack så mycket...
Hästmänniskan
Jag blir så frustrerad! :cry: Jag har blivit inblandad i ridskolan där min häst står. Har fått ta över fyra ponnygrupper och rycker in...
Hästmänniskan
Har fått ett erbjuden att ta över ett travsto. Har ridit "in" henne för två årsen. Nu har hon gått som avelsmärr efter hon blev inriden...
Ekonomi & Juridik
Hej jag vill gärna veta hur mycket det kostar att ha b ponny eller kanske c ponny för er?
Så skulle ni kunna skriva typ en mall med...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Hästhantering Först hur mycket väger en, eller ska väga snarare? 200-250 kilo?
Är det hö och inte något annat med lägre ts så är det inga problem med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.