Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är en tjej på 18 år, går fortfarande i skolan, men skulle så gärna vilja ha en egen häst, foderhäst funkar oxå bra.
Vet att de innebär...
Hästmänniskan
Jag har ett problem. Jag har idag två hästar, en som är min egen och en som jag har på foder. Min är en islandshäst som gått femgång och...
Hästmänniskan
Tycker det är en intressent fundering på fyra hästars olika hantering av plötslig "frihet". De kom ur hagen (troligtvis en älg som rev...
Ekonomi & Juridik
Har precis haft årsmöte för våran ungdomssektion och har som mål detta året att få igång vår verksamhet som har varit lite bristande...
Ekonomi & Juridik
har sålt en (momsad, via företaget) häst som ska hämtas/levereras i Maj.
Nu vill köparen backa ur och hänvisar till distansköplagens...
Ekonomi & Juridik
Jag ska försöka göra en lång historia kort: i april börjar jag hjälpa till med en häst som ägaren hade lite problem med. Hästen var...
Ekonomi & Juridik
För snart ett år sedan köpte jag en 1 åring i tron om att denna var valack. Jag tog upp just denna saken vid köpet, eftersom jag själv...
Hästmänniskan
Jag står idag ett av de tre stall som jag beskriver nedan, men är av flera skäl intresserad av att flytta (drar inte bakgrunden här utan...
Hästmänniskan
Har tittat på en häst två gånger och det har visat sig att den blir perfekt för vårt ändamål.
Vi har nu sagt att vi vill köpa den under...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.