Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Varning för roman.
Jag har nyligen köpt en häst i 120.000 kr klassen. Hästen har en uppenbar defekt som uppkom i tidig ålder samt en...
Hästmänniskan
Jag håller på och undersöker kostnader för fodervärdskap - jag tror jag kan det mesta men det skulle vara bra med lite mer specifikt och...
Ekonomi & Juridik
Jag har köpt en "stor" gård. Den har redan i dagsläget inkomster från lokaler på ca 80 000 kr/år + att jag kommer hyra ut stallplatser...
Hästmänniskan
Hur klarar man av att behålla sina fina välgjorda, lackade naglar i ett stall längre tid än typ 3 sekunder?!
Någon på denna jord måste...
Hästmänniskan
Skulle ni kunna tänka er att köpa en häst som kan stegra på kommando?
Om ja, varför? Om nej, varför? Bläddrande igenom hästnät och såg...
Ekonomi & Juridik
Hej! Hoppas någon av er har koll :) Jag flyttade till mitt nuvarande stall oktober 2012. Trivs jättebra och hade för avsikt att stå kvar...
Hästmänniskan
Var häromdagen på ATG kliniken i närmsta stad för att sko vår lilla ömtåliga fullblodsdam. Inne på kliniken stod en skrikig ,men väldigt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.