Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag vet inte riktigt var den här tråden ska ligga, men testar här. Vi är på väg och ska köpa ett sto, som vi ska använda som avelssto...
Svar
9
· Visningar
1 717
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag köpte en fyraårig häst från Tyskland förra året. I samband med importen försäkrades hon i Agria. Hennes röntgenplåtar är...
2
Svar
23
· Visningar
2 727
Senast: Lilla-S
·
Hästmänniskan Skrittade en lång runda i skogen igår och fick visst på mig en dålig kombo av trosor och skodda ridbyxor, så nu har jag ett vacker...
Svar
15
· Visningar
1 750
Senast: Piraja
·
Anläggning Har en hel långsida öppen på mitt vindskydd. Skulle vilja ha lite mera skugga åt hästarna och att de kan springa igenom och "skrapa" av...
Svar
9
· Visningar
2 121
Senast: Glimris
·
Hästmänniskan ..stannar i stallet? Eller så postar vi det på buke. :) Frågan är: Vad gör ni i stallet när ni är ensamma där (utöver hästarna...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 012
Senast: Houdinie
·
Anläggning Nu har vi äntligen kommit iordning med våra saker och har börjat med hästarnas hage. Vi har alltså flyttat till en mindre gård där det...
Svar
8
· Visningar
3 858
Senast: bigganl
·
Anläggning Då jag beskrev för byggföretaget hur grovt jag ville ha betonggolvet i det stall vi håller på att bygga tyckte jag att jag var tydlig...
2
Svar
23
· Visningar
9 587
Senast: spagan
·
Anläggning Jag är ett riktigt inredningsfreak och älskar att fixa och dona i stallet. Och då också möblera och komma på smarta lösningar! Jag...
Svar
18
· Visningar
8 668
Senast: Empress
·
Gnägg Busade på åkern en vacker vinterdag! Alandias Inka, varmblod.
Svar
0
· Visningar
117
Senast: lillsyrran
·
Anläggning Då det har blivit väldigt "luftigt" i mitt stall så är det garanti på att allt kommer att frysa. Det var ett visst slit förra vintern...
Svar
9
· Visningar
4 746
Senast: drhanna
·
Hästmänniskan Det är som så att min svärmor och jag har född upp och äger en häst tillsammans. Hästen i fråga är 3 år nu och ett hoppstammad halvblod...
Svar
5
· Visningar
1 833
Senast: Listan
·
Anläggning AHej! Vi funderar på att köpa egen gård just nu hyr vi en gård. Vi har hästar hemma just nu och vill fortsätta med det men behöver...
Svar
4
· Visningar
1 623
Senast: Masse
·
Anläggning Har precis flyttat till gård och ska stolpa om vinterhagen som ser ut som hej kom och hjälp mig med ett gytter av knutna trådar...
2
Svar
38
· Visningar
3 866
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Jag är 13 år och jag har ridit i 7år. Jag har 2 syskon, en tvilling och en lillebror. Mina hobby är att rida, vara i stallet, spela...
Svar
9
· Visningar
1 736
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Har googlat men hittar ingenstans när biljetterna släpps till GHS 2014. Nån som vet? (eller kan googla bättre än mig!)
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Martina_m
·
Anläggning Om ekonomin tillåter skulle jag vilja hyra, eller helst köpa, en egen bit betesmark. Min fråga gäller just det ekonomiska. Vad kan man...
Svar
10
· Visningar
2 057
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Ja tråden handlar precis om det rubriken säger. Är 26 år och har under flera månader sökt jobb utan resultat och har börjat tröttna...
2
Svar
29
· Visningar
3 735
Senast: terrific
·
Hästmänniskan Hej! Jag funderar på att övertala mina föräldrar att fixa underlaget på vår ridbana. Just nu är det djup sand och det växer massa gräs...
Svar
0
· Visningar
667
Gnägg Jag vill se (vuxna) hästar och ponnyer som är ovanligt små för rasen! In med bilder. Med "små" menar jag främst mankhöjd, men också...
Svar
13
· Visningar
2 634
Gnägg Funderade på vad som gör att hästarna väljer att i ena hagen stå i skuggan när det är varmt och insekter och när man byter hage så står...
Svar
15
· Visningar
2 108
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt