Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på att låna ut min häst (som just nu bor i Norge) under en längre tid till Sverige. Jag har tagit in henne som "flyttgods"...
Hästmänniskan
Jag står inför ett ev köp av en till häst, en ponny. Det är en fyraåring som är helt oförsäkrad eftersom uppfödaren har ett stort antal...
Hästmänniskan
Ifjol separerade jag och i samband med det såldes gården och alla hästar utom en, min absolut finaste, raraste bästa vän. Hon har varit...
Ekonomi & Juridik
Ni som arrenderar hagmark av en kommun, vad har ni för erfarenheter? Har det funkat bra eller mindre bra? Något särskilt som man bör ha...
Hästmänniskan
Hej på er. Känner att jag måste skriva av mig lite i hopp om att få lite tips om hur jag kan hitta motivationen att börja rida igen. Jag...
Ekonomi & Juridik
Är det verkligen rimligt att en arbetstagare själv ska betala resekostnader till och från sin blivande arbetsplats?? I det här fallet i...
Hästmänniskan
Jag kanske överagerar, men är irriterad i alla fall. Struntar i mitt nick.. Var "kompis" med vår dotter.
För 5 år sen kom en annan tjej...
Hästmänniskan
Jag har de senaste 10 åren haft mellan två och fyra hästar, och står nu med endast en kvar. Ett tag hade jag tre st som behövde arbetas...
Hästmänniskan
Sålde en av mina hästar i somras en grundutbildad 6 åring ( reds in sent så bara riden dryga två år när jag sålde) Under vintern började...
Hästmänniskan
Hej!
Jag ska till USA för att plugga en termin till hösten och funderar på att stanna kvar under våren. Hade varit sjukt skoj att jobba...
Hundavel & Ras Och rätt sak. Tror kanske inte att vissa bruksgrenar är något för alla urhundar, om jag ser på min så är han hemskt ointresserad av en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.