Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur många av skippar försäkring på hästen för att det är så dyrt?? Jag vågar inte det, men skulle gärna vilja veta om det ä'r några som...
Ekonomi & Juridik
Hej ni som kanske har varit med om detta mer än jag har! Jag funderar nämligen på att flytta från Göteborgs trakten upp till Härnösand...
Hästmänniskan
Jag är superintresserad utav en häst som ligger ute till salu, bland annat på Facebook, precis som XX antal andra intressenter..
Ni som...
Ekonomi & Juridik
Om ni har en häst ute på annons, någon tar kontakt och vill ta den på foder (prövotid) till en början för ett eventuellt senare köp. Hur...
Ekonomi & Juridik
Jag har lånar just nu en american curly korsning som sällskap till min häst, har fastnat för henne så planerar att ev köpa henne. Men...
Hästmänniskan
Vi har äääntligen köpt hästgård. Planerar köpa nya fönster till stallet (öppningsbara så hästarna kan titta ut på stallplanen :) och har...
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.