Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vilket stall tycker ni spontant verkar passa mig och min häst bäst? Jag har ett barn på 6 månader och är gravid med nummer två. Har en...
Hästmänniskan
Hej!
Om ni köper en unghäst för att så småningom rida in, hur gammal tycker ni att hästen ska vara när ni köper den? Vill ni ha en lite...
Hästmänniskan
Hej!
Jag och några kompisar ska kanske skaffa hästar. Våra föräldrar har sagt att om vi samlar ihop tillräckligt mycket pengar så får vi...
Hästmänniskan
Ja.. häromdagen fick jag frågan "vad som är så roligt med hästar/ ridsport"..
Jag svarade ungefär nedanstående;
- Jag har alltid gillat...
Ekonomi & Juridik
Idag blev det bestämt med köparen att jag säljer till henne. Hon bokar besiktning och betalar för den. Men när det kommer till det...
Ekonomi & Juridik
följande scenario....
Köper en häst som går med föl. Beslutar om att stoet ska gå kvar hos uppfödaren tills fölet är avvant. Kontrakt...
Ekonomi & Juridik
Jag har nu beslut i Hyresnämnden på att jag fördelar hagarna på min fastighet.
Så alla hästar är numera där de skall vara.
Det är mycket...
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.