Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Jag har märkt att det är mest ston som finns ute på marknaden? Nästan 80 % av alla till salu hästar/ponnyer är ston?! Och så klart så...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: Marita73
·
Hästmänniskan Hej! Jag har nu haft mitt sto i 3,5 år. Periodvis har det varit ganska jobbigt i ridningen och jag har vid några tillfällen blivit...
Svar
12
· Visningar
1 523
Senast: Bounty
·
Hästmänniskan Hej! Jag går i tankarna att ta ett sabbatsår efter nian och jobba som groom/lärling/hästskötare åt någon större tävlingsryttare. Var och...
Svar
13
· Visningar
2 062
Senast: nickan1
·
Anläggning Mitt sommarbete börjar få mer och mer oönskat inslag av diverse ogräs och även av klöver och jag tänkte gödsla så att inte det eländet...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Har länge funderat på hur man skapar sig en karriär om man inte har möjligheten att ha egen häst eller att komma ut och tävla. Hur...
2
Svar
36
· Visningar
2 246
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Behöver olika synsätt på detta nu för jag letar efter egen häst, hittar ingen som känns bra. Är medryttarhäst något att satsa på tills...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: susanne
·
Hästmänniskan Jag ska köpa häst och har fastnat för två helt olika individer:) Den ena är 21 år . Genomsnäll i all hantering ,gosig, mysig ,ranglåg...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Masse
·
Gnägg Skulle vilja ha era tankar och funderingar kring denna rasen. Har fått erbjudande om att ta emot detta sto född 14. Hur är denna rasen i...
Svar
6
· Visningar
1 961
Senast: Smulan75
·
Hästmänniskan Hej! Det är så att jag eventuellt ska skaffa min första egna häst och har en fråga om stallplats och tänkte fråga er om vad ni anser om...
Svar
18
· Visningar
2 391
Gnägg Är lite nyfiken på om det finns några bukehästar här i skaraborg eller runtomkring? :)
43 44 45
Svar
881
· Visningar
49 884
Anläggning Som rubriken - hur lång och tung slägga har ni till wtaketbygge och är ni nöjda? Har ledsnat totalt på stallägarens e
2 3
Svar
42
· Visningar
8 648
Senast: ainasoja
·
Gnägg Hej ska provrida en häst inför att eventuellt bli medryttare, är 18 år och är van vid att mina föräldrar följt med tidigare, men...
2
Svar
27
· Visningar
2 952
Senast: Grazing
·
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Emelie9403