Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Får man verkligen friskriva sig helt från det? :confused: Säljaransvaret för dolda fel gäller väl 10 år..? Hittade en annons där det...
2
Svar
26
· Visningar
13 099
Senast: alfa460
·
S
Hästmänniskan Vad brukar en turridning på islandshäst i Stockholms län kosta och för hur många timmar?
Svar
3
· Visningar
998
Senast: bengall
·
Hästmänniskan Vill bönder ha hästgödsel på sina åkrar?
Svar
8
· Visningar
1 575
Senast: Idasagare
·
Hästmänniskan vad betalar ni per lektion? ja har nyss betalat räkningen för hela terminen å tänkte oj va dyrt så ja räknade ut stycke priset å fick...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 497
P
Hästmänniskan Börjar bli en aning orolig angående komvux. Får man gå där om man ska läsa upp betyg eller ska de ta bort den möjligheten? Har hört ett...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: shallowxx
·
E
Hästmänniskan Hej! Undrar om det är någon här som är utbildad sjukgymnast inom veterinärmedicin, främst då hästar? Jag är nyfiken på hur vanligt det...
Svar
1
· Visningar
1 421
Senast: psychogrrl
·
H
Hästmänniskan Vad har ni på era ridklubbar/stall för kriterier för att ta in nya hyresgäster som står på väntelista, går ni efter datum för anmälan...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Cockney
·
A
Hästmänniskan Har länge funderat på att köpa en liten hästgård, kan faktiskt inte tänka mig att bo på något annat sätt. Så jag och sambon har betalat...
Svar
4
· Visningar
3 934
L
Hästmänniskan Vi har inget riktigt bete (typ vall) på gården, men en äng på ca 1/2 ha som hästarna ska få gå på i sommar så länge det räcker. Kan jag...
2
Svar
20
· Visningar
3 933
Senast: Pirayan
·
A
Hästmänniskan Någon som vet om det finns kurser där man får lära sig ALLT om hur man beräknar och varför mm? Läser all litteratur jag kommer över ex...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Arracsbullen
·
Hästmänniskan Min unghäst är eventuellt såld. Så här ligger det till, köparen har vart och tittat på honom och hon bor ca 40 mil från mig, vi har...
Svar
19
· Visningar
1 637
Senast: shady
·
Hästmänniskan Har lite funderingar på det här med ridhusunderlag.... Vi har en lada som ska göras om till ett litet ridhus. På botten ligger det nu en...
Svar
1
· Visningar
1 097
Senast: kopparberg
·
S
Hästmänniskan Hur vanligt är det att man köper häst på avbetalning? Har funderat på finansieringen utav stundande hästköp, och kommit fram till att...
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: Francess
·
Hästmänniskan Någon här som är grovfoderproducent?? Vi har egna vallar för hö och hösilage och tar årligen in ca 150 ton hö och ca 300...
Svar
2
· Visningar
2 422
Senast: Nafayette
·
Y
Hästmänniskan jag läste en artikel i ridsport om det här med uppsägnings tider för boxar när det inte fanns någon avatalad, vare sig muntligt eller...
Svar
9
· Visningar
1 593
Senast: Domaren
·
L
Hästmänniskan Hejsan! Någon som vet vart man kan köpa hinder och hinder stöd? Internet sida? Telefon nummer? Mvh Lina
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: BeastieBabe
·
L
Hästmänniskan Jag ska sälja min häst. Men dem vill ha prövotid och jag vill inte lämna ut på prövotid utan kan ge dem öppet köp (samma sak, jag...
Svar
10
· Visningar
2 753
Senast: tipex
·
Hästmänniskan Är 400 kr i månaden för dyrt för en skötare? Jag låter mina skötare ha det ganska fritt, de får ta hand om hästen som deras egen så...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 378
Senast: Solvira
·
E
Hästmänniskan Vore intressant och veta hur mycket ni andra betalar i stallhyra och vad som ingår, samt vart i landet ni bor osv? :confused: Själv bor...
2
Svar
30
· Visningar
2 581
Senast: Clintan
·
Hästmänniskan Någon som har gjort det? Fungerade det bra? Mådde hästen bra under resan och vid slutmålet? Vad kostar det ungefär? Vi ska skicka en...
Svar
14
· Visningar
11 647
Senast: Bella_Bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama