Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Eftersom jag nydligen bytt stall, bara några dagar på nya stället, så undrar jag hur många det är som är helt nöjda med stallet ni har...
Hästmänniskan
Kan stallägarna bara slänga ut en ur stallet då? Har handskrivna kvitton från första månaderna, men sen har jag inga papper öht på att...
Hästmänniskan
Nu har ju dåra försäkringsbrevet kommit, jag tänker iofs försäkra upp henne men vi måste prata med Vet först och jag tänkte vänta tills...
Hästmänniskan
Om du letar häst, och blivit lovad stallplats, hur länge tycker du det är rimligt att stallägaren "håller din" plats?
Skulle du bli sur...
Hästmänniskan
vi har alltid hämtat spån från en såg, billigt och bra. betalar 50 kr och det räcker i en månad.
för ett tag sen så slutade de att hyvla...
Hästmänniskan
750 kr/mån (kallhyra) morgon, middagsfodring vardagar, (jour helger och kvällar) insläpp och utsläpp, ridhus och ridbana. Är det ett bra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.