Stackare, inte kul att få kusen skadad för det är dåliga stängsel. Har själv gått och satt i eltråd själv innanför ett taggtrådstängsel som stallägaren tyckte skulle vara kvar . Sen tröttnade jag efter div oliktänkande vi hade så jag flyttade. Dröjde väll bara en månad så var taggtråden borta och ett fint elstängsel på plats *fnys*.
Tyvärr är det nog så också att många stall är inte speciellt trevliga på olika sätt. Syrran har tex haft en olycksdrabbad väg i sitt letande efter stall. (otrevlig stämmning, fuktiga stall där det runnit fukt på väggarna om kvällen (resulterade i en sjuk häst), dammigt så hästen hostade pga att alla utom hon använde sågspån (inte kutter) som strö , eller vad sägs om att få betala fyra gånger så mycket som stall i närheten för att ha hästen på bete...)
Jämför man med det så har jag ändå drömläge, även om inte allt är optimalt!
Hoppas du hittar ett trevligt bra stall du också till slut!
Tyvärr är det nog så också att många stall är inte speciellt trevliga på olika sätt. Syrran har tex haft en olycksdrabbad väg i sitt letande efter stall. (otrevlig stämmning, fuktiga stall där det runnit fukt på väggarna om kvällen (resulterade i en sjuk häst), dammigt så hästen hostade pga att alla utom hon använde sågspån (inte kutter) som strö , eller vad sägs om att få betala fyra gånger så mycket som stall i närheten för att ha hästen på bete...)
Jämför man med det så har jag ändå drömläge, även om inte allt är optimalt!
Hoppas du hittar ett trevligt bra stall du också till slut!