Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu har äntligen vårat stallbygge tagit fart! Dock har jag inte haft tid att bestämma mig för inredningen av det ännu pga liten knodd som...
Hästmänniskan
Hejsan!
Är något grön här på Buke, men hoppas jag lägger denna tråden i rätt forum.
Jag köpte häst för snart 2år sedan, en fin d-ponny...
Hästmänniskan
Vi har gått över till aktiebolag för en tid sedan och bokför enligt faktureringsmetoden och har nu stött på ett till problem.
Bokförde...
Hästmänniskan
Hej!
Är det ngn som vet om man kan söka bidrag eller liknande för hästverksamhet? Jag ska starta upp eget företag på hästgård och skulle...
Hästmänniskan
Fick upp en häst för drygt en vecka sen som har haft det sååå illa i ca ett halv år nu.han har inte fått vara ute han är för mager för...
Hästmänniskan
Någon som vet nåt om Grans naturbruksskola?
Kikade på deras hemsida, efter att ha hört ett par goda
ord om skolan. Synd att den ligger...
Hästmänniskan
Har frågat förut, men fick inget klart svar.
Där jag bor finns bara produktiv skog. Allt mellan nyplanterat till sånt som är moget att...
Hästmänniskan
Har precis fått levererat 2 tonn hö som är dammigt, brunt, illaluktande hö!! Jag VILL inte ha kvar det! Om det ska bli ätbart öht måste...
Hästmänniskan
Ni som har era hästar inhyrda i ett stall eller ni som själva har inhyrningar i era egna stall, hur gör ni med strö?
Får var och en köpa...
Hästhantering Hur mycket kraftfoder får hon? Motion? Jag hade gett det ett tag till men tagit in henne själv först. Det går inte att stalla tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.