Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu är det så att jag funderar på en till häst.Har ju tyvärr dragit på mig ett par betalningsanmärkningar vilket gör det svårt att låna...
Hästmänniskan
Jag undrar vad ni får betala för ett verka och sko era hästar? Räknar på vad det kostar att ha häst per månad ungf. Även tacksam ifall...
Hästmänniskan
jag och min kommpis har fått möjligheten att låna en killes häst i sommar efter som han skal vara borta hela sommaren. hästen är trevlig...
Hästmänniskan
Jag är en tjej på 22 år som vill skaffa egen häst till våren -05. Hade ponny som yngre men har gjort ett långt uppehåll i ridningen pga...
Hästmänniskan
Vi ska bygga ett litet vindskjul till en liten, stor häst och en liten a-ponny. Behöver man något speciellt bygglov till det? Det kommer...
Hästmänniskan
Läste ju här på forumet för några dagar sedan om Agrias nya förbättrade villkor.
I helgen läste jag om Folksams dito. Jag har inte läst...
Hästmänniskan
Är det något som går med i försäkringen eller är det lika bra att glömma det?
Misstänker att det kostar en slant när det är något större...
Hästmänniskan
de är så att jag och min pojkvän ska köpa en shetlandsponny och jag undrar vad man får ge för en så liten pålle jag har set dom som vill...
Hästmänniskan
Vi ska anlägga ridbana här hemma och jag har fått höra talas om Paddex som ska vara så bra?
Någon som har ERFARENHET av detta underlag...
Hästmänniskan
Jag har en häst som behöver ridas till, jag har beslutat att låta en duktig tjej rida hästen en gång i veckan.
Vad är rimligt att betala...
Hästmänniskan
Vi ska blanda i stenmjöl i den befintliga sanden (som är ett ca. 15 cm. tjockt lager) Ev. ska vi ta bort en del sand och lägga ett lager...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.