Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag jobbar som timanställd på vår lokala ridskola och har helt enkelt funderat på om det finns något avtal där det står vad vi ska ha i...
Hästmänniskan
Läste dagens tidning imorse och höll på att få fnatt, det är visst ett stall som erbjuder stallplats, foder, strö, VACCINATION, SKONING...
Hästmänniskan
Jag kom in!!! Fick brevet idag, jag trodde det skulle ta mycket längre tid att få! Så nu undrar jag igen, är det en bra utbildning? Jag...
Hästmänniskan
Regler för tex valberedningens arbete, styrelse osv. Vad jag söker är hur valberdningen skall hantera 2 nomineringar, och vilka regler...
Hästmänniskan
Vi har i år skaffat ett "torp" med en hel del mark till (ca 10 ha varav nästan allt blir bete) och jag kommer att ha mina två hästar på...
Hästmänniskan
Jag har hört att inte försäkringen gäller om man inte har transportskydd runt om, lädergrimma och säkerhetsgrimskaft. Någon som har hört...
Hästmänniskan
Jag hörde någonstans att alla distriksveterinärer har rätt att göra konturdiagram för hästpassen, fast de inte finns med på SH:s lista...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.