Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Det är ju som alla vet hög tid att skaffa pass till hästen, och ska till vet. på fredag å göra signalementsbeskrivningen.. sen ska man...
Hästmänniskan
Om du köper en häst, och skriver på kvittot att köparen ska kontakta fd ägaren vid eventuell vidare försäljning för att fd ägaren ska ha...
Hästmänniskan
Är det någon som har tips på vad man kan ha på väggarna i stallet, någon typ av skivor el.dyl. Det ska vara hållbart och helst inte för...
Hästmänniskan
Ska göra en liten ridplan - uppe på marken utan att gräva ur en massa. Det sluttar svagt och underlaget dränerar så att det duger till...
Hästmänniskan
Någon som är bra på arrendefrågor eller kanske har varit utsatt för samma sak?? Jag har ett problem. Jag arrenderar 6,5ha betesmark(fin...
Hästmänniskan
Finns det någonstans där man kan få ritningar eller/och tips på olika hinder och hinderstöd att göra själv.min fantasi räcker inte till...
Hästmänniskan
Häromdan fick jag plocka loss en stackas svala som fastnat i flugpappret i stallet. Stackarn hade nog hängt där i vingen större delen av...
Hästmänniskan
Min sambo har sökt jobb i danmark, får han jobbet så ska han pendla mellan svergie och danmark varge dag, då dök den interesanta frågan...
Hästmänniskan
I närheten av våran gård finns två stora fina åkrar som ägs av en gammal gubbe :devil:
Dessa åkrar gör han ingenting med och nu håller...
Hästmänniskan
Hei! Jeg skal starte eget ridesenter med 15 hester. Holder på å utforme kontrakt, men er redd for at jeg glemmer å bake inn noe... Har...
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.