Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan I en hästaffär, är det då köparen som står för vet. besiktning och ev. spattröntken?? Viktigt! :crazy:
Svar
12
· Visningar
1 188
Senast: MaLu
·
Hästmänniskan Det finns en tråd här angående minsta storlek på box till respetive häststorlek. Jag undrar om det finns några liknander bestämmelser...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: jennyjenny
·
Hästmänniskan Vad ska man gå för utbildning för att bli ridlärare? O vilka kurser behöver man ha läst på gymnasiet?
Svar
4
· Visningar
813
Senast: dalom
·
E
Hästmänniskan ska man gå på om man leder en häst. Höger när man rider o kör vet jag iaf :D MVH Eem
Svar
12
· Visningar
913
Senast: vippan
·
L
Hästmänniskan Hjälp mig någon som vet! Jag har vbl travare på 16 år som ej är registrerad. Måste jag registrera honom när jag ska skaffa hästpass...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: Albatross
·
Hästmänniskan Varför är min sådann tråd borta för :confused: Jag undrade om en ID kontrollant får ID kolla sina egan hästar. Någon som vet :confused:
Svar
7
· Visningar
913
N
Hästmänniskan Nu på fradag börjar vi med stallet :D Det ska bli tre boxar och en spiltbox. På fredag ska golvet bort bilas för att sen läggas på nytt...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: puppan2
·
Hästmänniskan Ni som har era hästar \"hemmavid\"... Var i landet bor ni? Hur många hästar har ni? Hur stora marker?
2
Svar
33
· Visningar
2 565
Senast: taccotad
·
L
Hästmänniskan Hur vet man om en tränare som inte tagit ut licens har rätt utbildning?
Svar
2
· Visningar
810
Senast: stranger
·
Hästmänniskan Handlar om utbildning. Jag är väldigt nyfiken på allt om detta yrke. Det jag vill ha svar på är bla *hur är lönen? *efterfrågan? *Var...
Svar
9
· Visningar
1 734
Senast: eldione
·
F
Hästmänniskan Någon som vet vad som krävs för att få kalla en gård för jordbruksfastighet? Jag har hört att det räcker med 2 hektar mark och/eller 4...
Svar
5
· Visningar
8 253
Senast: SBS
·
Hästmänniskan Nån som vet ved det krävs för tillstånd för att öppna en liten gårdsbutik? Vahittar man info om detta?
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: superbusan
·
B
Hästmänniskan Nån här som jobbar som det eller har några teorier om yrket? funderar på att söka in till det efter gymnasiet, börjar sista året nu i...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: vippan
·
I
Hästmänniskan hur tog ni beslut om ni behövde skaffa medryttare till eran häst ???
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Solvira
·
H
Hästmänniskan Hejsan. Jag börjar sista året på gymnasium i höst och efter det vill jag fortsätta plugga och då till något med häst att göra. Problemet...
Svar
5
· Visningar
1 129
Senast: beagle
·
H
Hästmänniskan Vad ska jag bli när jag blir stor *suck* Är 24 år nu och vill helst av allt jobba med djur. Är inne på djursjukvådare men det krävs så...
Svar
14
· Visningar
1 796
Senast: Kassiopeja
·
A
Hästmänniskan Den här frågan har säkert varit uppe många ggr, men jag skulle gärna vilja ha några goda råd! Min vän köpte ett halvblodssto för en kort...
Svar
15
· Visningar
1 512
Senast: Ramona
·
S
Hästmänniskan Är det någon som vet hur lång den banan är? Jag har hört att höjden är 110cm, och det är väl inte så farligt om det inte är värsta...
2
Svar
21
· Visningar
2 126
Senast: sthlm23
·
S
Hästmänniskan Denna sommar var det aviserat storstädning, förbättringar, reparationer, och ommålning av stallet när hästarna försvunnit ut på...
Svar
14
· Visningar
1 402
Senast: Darbhanga
·
S
Hästmänniskan Köpte en hästtransport i februari från -83. Vi har renoverat allt som behövdes själva utom bromsarna som vi lämnade in på en verkstad...
Svar
15
· Visningar
3 673
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25