Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag sitter i styrelsen för en liten ridklubb där vi inte mäktar med arbetet längre. Vi har av tradition tillhört ridsportförbundet...
Svar
6
· Visningar
801
Senast: Maran
·
C
Hästmänniskan Eftersom det skett så mkt förändringar försökte jag leta reda på om där skett något nytt ytterligare inom hästhållningen...som man...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Fick idag samtal från en som köpte en ponny av mig i juli/augusti. Jag har skickat passet till henne efter att ägarbytet var klart men...
Svar
9
· Visningar
1 096
Senast: Idasagare
·
C
Hästmänniskan Finns det något jag stör mig på och som jag verkligen saknar på ridklubbars hemsida så är det 1. Vad är det för ägare till stallet och...
Svar
15
· Visningar
1 142
Senast: danilo
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt om jag lägger tråden rätt nu men jag har en fråga ang moms. Ska köpa en sadel genom ett företag. Där står priser exkl...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Smulu
·
Hästmänniskan Jaha, så kommer det från och med i morgon vara Två hästar som inte har någon stanns att stå :crazy: så går det när folk köper för...
Svar
13
· Visningar
1 227
Senast: prince77
·
Hästmänniskan Eller ni som kopt hast utomlands, varfor valde ni att aka utomlands for att leta hast? Fanns inte den hasten ni ville pa hemmaplan...
Svar
11
· Visningar
2 231
Hästmänniskan Jag har min häst i närheten av en av en av Malmös ridklubbar. Den ska enligt en kvinna i vårt stall drivas som en ekonomisk förening...
Svar
4
· Visningar
1 244
Senast: HannaZ
·
Gnägg nu är vi ute o kör vagn...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Hogstorp
·
Hästmänniskan Klubben jag är medlem i har nyss beslutat att alla som har löst avgift för att använda manegen måste ställa upp som funktionär på minst...
2
Svar
28
· Visningar
2 667
Senast: Ryver
·
Hästmänniskan vad kostar det att importera en häst? är det beroende på inköpspris? eller beror det på vad de kommer ifrån? osv.
Svar
18
· Visningar
2 649
Hästmänniskan Vet ej om tråden hamnar rätt men men .. till frågan Vem är det igentligen som ska ha pengarna för en häst som lånas ut på foder...
2
Svar
24
· Visningar
3 096
Senast: anja
·
R
Hästmänniskan Jag hade tänk att bygga mig ett vindskydd i sommarhagen :) , är det någon som har förslag/bilder på ett bra vindskydd...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Raffe
·
Gnägg Jag, Sabine och Kreles tolkar 13/3 2005
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Lorelie
·
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för en bal spån? Samt hur mycket ger ni för halm/kg? Var bor ni? Tacksam för svar! :bow:
Svar
15
· Visningar
2 934
Senast: domino
·
Hästmänniskan Vad tycker ni? En vän till mig var och tittade på en ganska dyr häst för att köpa. Döm hennes förvåning då säljaren ville ha betalt för...
2
Svar
29
· Visningar
2 929
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Om jag söker EU-bidrag i april (miljöersättning+gårdsstöd), när betalas detta ut?
Svar
4
· Visningar
836
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Jag har en kompis som ska köpa ett kallblod och förra veckan var hon och tittade på en kallblodstravare. Hon tog några bilder som hon...
Svar
15
· Visningar
2 246
Senast: Nattsudd
·
K
Hästmänniskan För lite mer än tre månader sedan köpte jag en häst. Enligt säljaren och kontraktet är hästen grundriden. Säljaren sa även att hon...
Svar
16
· Visningar
1 653
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Jag ska låna ut mitt sto till avel, tänkte låna ut henne "säsongsvis" så att vi skriver nytt kontrakt varje år. Vad ska man ha med i...
Svar
8
· Visningar
2 162
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama