Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag ska nu för första gången sälja en av mina hästar.
Pga gammal skada som köparen känner till säljs han billigt.
Jag vill skriva in i...
Hästmänniskan
Har jag försökt söka efter med dåligt resultat. Dock vet jag att liguster, digitalis, idegran och stormhatt är giftigt. Men vad mer då...
Ekonomi & Juridik
Frågar åt en vän, hen är anställd hos en ganska känd arbetsgivare i Tyskland. Uppsägningstiden är 2 veckor.
För över 2 veckor sedan sa...
Ekonomi & Juridik
Hej hörrni, behöver hjälp nu! Jag har en foderhäst, och har kort och gott hört genom rykten att ägaren är ''jagad'' av kronofogden. Hur...
Ekonomi & Juridik
En häst blir röntgad på klinik. Det är en vanlig röntgen av den typen man gör vid försäljning och inte för att det finns något direkt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.