Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej, jag känner att jag helt tappat motivationen att hålla på med hästarna längre, mycket beror på att jag känner att jag kört fast samt...
Hästmänniskan
I början av månaden ställde jag ut min Islandshäst på lösdrift. Allt verkade vara frid och fröjd. Hon var lite tröttare i ridningen, men...
Hästmänniskan
Har jobbat på en ranch flertaliga gånger i Turkiet och har förälskat mig i en häst där... Arabiskt fullblodshingst på 10 år.. Han funkar...
Hästmänniskan
Jag vill ha en ny ridhjälm.
Men det är så att mitt huvud är så konstruerat att jag har en normal storlek kring 57- 58 runt om.
Men med...
Hästmänniskan
Behöver lite input från hästfolk. Har köpt en fyrhjulsdriven bil som det just nu ligger dubbfria vinterdäck på. Frågan är nu om det är...
Hästmänniskan
Sååå! Jag har två hagar som är katastrofalt leriga. Och en hage där det vuxit alsikeklöver under sommaren (ingen häst gått där). Det är...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Jag måste rådfråga er, som rubriken antyder så är det en häst som förstört boxdörren på utsidan av sin box. Han står och raspar med...
Hästmänniskan
Osäker utifrån ämne samt att jag aldrig postar trådar alls, var denna tråd passar bäst trots prefixval osv , är det fel får tråden gärna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.