Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Anläggning vi har precis byggt ett nytt stall, men vi misslyckades med gjutningen vid stallgången (det brände för fort) så det är väldigt ojämnt...
Svar
9
· Visningar
3 417
Senast: MonteRose
·
Anläggning Vi står i begrepp att köpa vår grannes gård, vilket innebär att vi kommer att få ytterligare ett stall. Stallet är en bonus i...
Svar
7
· Visningar
2 049
Senast: a1agnlju
·
I
Anläggning Halloj! Tänkte jag skulle gjuta en gösselstad bakom stallet. Hur stor skulle ni rekomendera att jag gör den? Det kommer att stå 4...
Svar
6
· Visningar
1 412
·
Anläggning vilken tak höjd måste lösdrift han för att 2 mini shettisar ska få vara i den.. Dom är under 80 cm höga... storleken e de inga problem...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: Gelina
·
Anläggning Ja som syns i rubriken. Jag vill ha era synpunkter på plast eller plåttak på ligghallen. :)Vi ska lägga på taket om någon vecka och jag...
2
Svar
21
· Visningar
5 230
Senast: bigganl
·
Anläggning Jag och min sambo funderar på att lägga bud på en villa med två fd grisstall, en garage till maskiner med 1 öppen sida, mkt mark osv...
Svar
1
· Visningar
1 412
·
Anläggning Tänkte jag skulle göra slag I saken och fixa en egen ridbana. Eller åtminstone forska lite närmare i vad en sådan skulle kunna gå loss...
Svar
9
· Visningar
1 563
Senast: kvandi
·
Anläggning Hur har ni löst så att vattnet i en lösdrift inte fryser, om ni inte har tillgång till rinnande vatten utan måste hinka dit det...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 187
Senast: Io
·
Anläggning som många andra så rider jag i min hage under sommaren/ hösten då jag tycker att det är onödigt att åka i väg och betala för att bara...
Svar
6
· Visningar
3 238
Senast: Buck
·
Anläggning Jag gjorde i våras min ridbana på 25*60m. Nu börjar det vara mörkt om kvällarna och jag är i akut behov av belysning. Jag har beställt...
Svar
16
· Visningar
9 297
Senast: tim
·
S
Anläggning Jag kommer att köpa en häst inom det närmaste halvåret som det ser ut nu. Antagligen inslandshäst. Hästen kommer jag att ha hemma (har...
Svar
11
· Visningar
2 206
·
Anläggning Vi har en ganska stor loge på gården, med betong som golv och som vi funderar på att göra om till en liten ridhall. Nån som har tips på...
Svar
8
· Visningar
2 289
Senast: pastejja
·
H
Anläggning hur står storlek har ni på era gödsel stack ni som har 6 st hästar??
Svar
1
· Visningar
965
Senast: hermitage
·
Anläggning Ska köra av betena inför vintern med gräsharven men är oense med trakorföraren om vilken sida av gräsharven som ska användas? Jag är...
Svar
2
· Visningar
3 968
Senast: dobbis
·
Anläggning Det blir bygge av ligghall till våren och inte ett stall, hade tidigare tänkt bygga stall först och ligghall sedan men insåg att det är...
Svar
10
· Visningar
2 152
Senast: Pettsson
·
Anläggning Tänkte på om någon vet om det är billigast att bygga ett ridhus i trä eller som en lagerhall alltså plåt?? Måste ju finnas något sätt...
Svar
0
· Visningar
1 943
Senast: JessicaM
·
Anläggning Håller på och bygger en spolspilta och behöver en varmvattenberedare. Men på hur många liter egentligen? Har ett hobbystall med...
Svar
13
· Visningar
5 023
Senast: sommerday
·
T
Anläggning Hej! Vi har en maskinhall med gjuten botten som vi tänkt ha som ridhus. Funkar det? Hur och vad ska man ha som underlag? Jag...
2
Svar
26
· Visningar
6 836
Senast: Anna_
·
S
Anläggning Hej! Är ny här och gissar att någon kanske kan hjälpa mig:) Jag och min sambo har egen gård med ett stall där vi har våra 6 hästar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 236
Senast: wrangler
·
Anläggning Jag skulle behöva lite hjälp:) Jag skulle vilja veta hur man på bästa sätt gör en bra hage av nu odlad åkermark med sått vete på...
Svar
7
· Visningar
3 092
Senast: psychogrrl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka