Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Vet inte var jag ska lägga tråden så det fick bli här. Bakgrund: Syrran bad mig om hjälp med att rida till hennes ponny som blivit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
23 729
Ekonomi & Juridik Börjar studera i höst och studierna är 4,5 år långt. Köpte en häst i början på året som jag funderar på att sälja. Bor med min sambo...
2
Svar
22
· Visningar
3 757
Senast: Kiwifrukt
·
Ekonomi & Juridik "Snygg dragbil, splirrans nytt hästsläp och en häst för över 100 000 kronor." Hur har folk råd? Jag vet att inte alla hästmänniskor...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 672
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Eller är jag tvungen att skicka det via snigelpost? /Camilla
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Hej, Vill skriva av mej lite och få bekräftelse/råd av andra som kanske, kanske är i samma sits. Jag vill ha häst, och jag vill inte...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: Linnea_
·
Ekonomi & Juridik Någon som har koll på hur länge det är okej att hästar går ute dygnet runt i hage utan vindskydd? Mvh Maria
2
Svar
33
· Visningar
6 562
Senast: Snowball
·
Anläggning Håller på att göra paddock och det kommer att bli ett bärlager underst utav "sprängstenen" som blev. Sedan funderar jag på om man kan ha...
2 3
Svar
41
· Visningar
14 688
Senast: LMCarlsson
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt, flytta den gärna annars Jag ska köpa mig en ridtravare på 6 år. Hur gör man för att försäkra den...
Svar
12
· Visningar
1 344
Senast: supersonic
·
Hästmänniskan - skulle ni göra det? Jag har ridit o tagit hand om en häst mycket i 3 års tid nu. Under hela perioden har det tidvis poppat upp att...
Svar
15
· Visningar
3 043
Ekonomi & Juridik Jag har ett ny uppstartat företag och har en häst till försäljning. Hur fungerar det med moms? Jag säljer henne åt en kund...
2
Svar
22
· Visningar
4 642
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp