Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Ni som hyr ut både lösdriftplatser och boxplatser i samma stall. Gärna i mindre skala. De som står på lösdrift med sina hästar hur...
Svar
9
· Visningar
1 446
Senast: Sar
·
Svar
0
· Visningar
187
Senast: zassoo
·
Svar
0
· Visningar
242
Senast: zassoo
·
Anläggning Vi tittar efter ett nytt elaggregat och funderar på ett kombiaggregat. Vad har ni för erfarenheter, fungerar det bra?
Svar
2
· Visningar
599
Senast: warg
·
Hästmänniskan Vill gärna höra erfarenheter från er som lämnat iväg era hästar för utbildning/tillridning? Varför lämnade du din häst? Vad ska man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
20 441
Senast: Devinshed
·
Hästmänniskan Hej! Jag är helt ny här på bukefalos så jag kanske inte gör alla rätt. Om mitt inlägg ligger i fel forum så får ni gärna flytta det...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Ioxia
·
Gnägg Ponnyakuten och ryttareliten är båda slut nu. Vad ska man då titta på som hästtjejj? Något som går att streama då jag inte bor i sverige...
Svar
11
· Visningar
1 145
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Jag har fått tag på en jättefin häst som står i England. Jag har aldrig importerat en häst tidigare och undrar lite över hur säkert det...
Svar
7
· Visningar
3 124
Senast: Minnie
·
Anläggning Jag har både shetlandsponnyer och större hästar och efter att ha sett en av de större gräva ner huvudet i det smhn jag har hängande i...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Asa_S
·
Gnägg Det funderar jag på ibland... förstår min häst att jag älskar honom? Vad tror ni? Förstår djuren att de är omtyckta? ... bara...
Svar
13
· Visningar
1 912
Senast: Gimlan
·
Gnägg Jag vill se massa bilder på korsningsponnyer, och hästar för all del :) Ovanliga och vanliga korsningar. Vad har dom för egenskaper...
Svar
19
· Visningar
3 315
Senast: Sockerbit
·
Anläggning Finns det någon som börjat planera, stallrutiner inför hösten som kommer? Jag tänker mig att de flesta har sommaren på grej mer eller...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: lady_vip
·
Svar
0
· Visningar
145
Senast: zassoo
·
Gnägg Fille visas på utställning som 4 åring
Svar
0
· Visningar
380
Senast: SiZo
·
Svar
0
· Visningar
118
Senast: SiZo
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Varför finns inte passet och allt innehåll i det i ett datasystem istället så hade man inte behövt ha med sig det och passa på det hela...
Svar
9
· Visningar
808
Senast: Lena_B
·
Hästmänniskan Är ny här så vet inte om detta inlägg kommer under rätt kategori, men tänkte höra med er om ni vet om man som ungdom kan engagera sig i...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: stormarn99
·
Gnägg Var på byns ridklubb för att visa min häst för en kund. När vi skulle åka hem ville hon inte gå in i lastbilen (har inte haft problem...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 329
Senast: Snowball
·
Hästmänniskan Såg på Hippson att det ev från och med nästa år blir obligatoriskt med ljudsignal vid hopptävlingar Vi har någon gång i forntiden...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp