Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
192
Svar
0
· Visningar
118
Svar
0
· Visningar
224
Svar
0
· Visningar
194
Svar
0
· Visningar
117
Svar
0
· Visningar
179
Hästmänniskan Jaha, jag som alltid sagt, "lär av andras misstag då du inte hinner göra alla själv". Plus att Buke svämmar över med trådar gällande...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 238
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Alltså vet inte vart jag ska posta denna tråden. Så ni får flytta den om ni vill!! Jag måste bara få skriva av mig lite och kanske få...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 433
Senast: Cha9
·
Ekonomi & Juridik Som framgår av rubriken så undrar jag om det fortfarande finns något försäkringsbolag som har fast självrisk på...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Nyss fått hem en häst reggad i Holsteinerförbundet, född i Tyskland. I passet står det inget namn på framsidan. På första sidan där det...
Svar
7
· Visningar
1 654
Senast: AmyPond
·
Hästmänniskan Har en maxad 6-årig D-ponny till salu sedan snart 1/2 år. Bra utbildad för sin ålder, inga olater, full stam. INGEN har ens varit...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 107
Senast: Billy
·
Ekonomi & Juridik Jag letade häst i somras. Det fanns många nederländska importer till vrakpriser - trots att vissa hade riktigt schysst stam, hade bra...
2
Svar
21
· Visningar
3 593
Senast: corzette
·
Ekonomi & Juridik Funderar lite på hur jag ska formulera ett kontrakt. Tänkte sälja mitt sto i vår, med fördel till avel, men att jag har kvar henne tills...
Svar
15
· Visningar
1 324
Senast: ameo
·
Gnägg Behöver tips för att få upp motivationen till att rida, eller ja umgås med min häst över huvudtaget. Jag trivs inte i stallet vi står i...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: sthu
·
Hästmänniskan För ungefär ett halvår sen sa jag ett sista hejdå till min dåvarande medryttarhäst. Det var pga att hon både haltade och hade ont o...
Svar
1
· Visningar
1 220
Hästmänniskan När jag skriver "bra" menar jag inte en perfekt tävlings häst. Jag menar en häst som passar med mig som individ? Har kollat på annonser...
Svar
18
· Visningar
2 220
Senast: Hanna98
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 571
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Eskosaurus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp