Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu kära bukefalister behöver jag er mer än någonsin Ursäkta om jag skriver lite konstigt lr så, men jag är så ledsen så jag vet inte var...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 748
Senast: Pancakes
·
Anläggning Jag har en liten gödselstack, i storlek som ca 2 fyrkantsbalar halm. Jag måste bli av med den mer eller mindre akut pga av vissa...
Svar
16
· Visningar
2 509
Senast: Sofie.S
·
Gnägg Vänner till oss har köpt en ponny till barnen, främst äldste flickan på 9 år, som är alldeles för svår för henne. I mina ögon är det...
2
Svar
20
· Visningar
3 024
Senast: Mimsan_
·
Hästmänniskan Känner mig hemsk som hästägare just nu.. Jag har av olika anledningar fått flytta min häst så ofta som fyra gånger på två år. Första...
2
Svar
22
· Visningar
5 077
Senast: Korven
·
Anläggning Hej! vi skall bygga stall i en fd lösdriftslada. Vi har alltså tak o väggar, vatten och el indraget. Är det någon som vet om man får lov...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Helena_89
·
Ekonomi & Juridik har en kompis vars häst inte gick att göra böjprov då hon köpte den i maj förra året.(väldigt lite hanterad treåring) Han longerades och...
2
Svar
20
· Visningar
2 678
Senast: Alexandra_W
·
Ekonomi & Juridik Hade en diskussion med en kompis om detta och tänker att ni kloka Bukefalister säkert kan hjälpa oss. Ponera att man köper en häst som...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: ztsu
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder, vad tycker ni är rimligt pris att ta i betalt för ett ut- och insläpp på helgen? Servicen är ett täcke av och på, ut...
Svar
15
· Visningar
2 591
Senast: Piquer
·
Svar
0
· Visningar
217
Senast: carazita
·
Gnägg Carazita Sunrice
Svar
0
· Visningar
139
Senast: carazita
·
Hästmänniskan Det absolut TRÅKIGASTE med vintern för mig är allt gnällande, det finns ju överallt! 1. Det blir alltid vinter i Sverige, förr eller...
Svar
16
· Visningar
1 314
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Jag har senaste året tyvärr hamnat i stall med min häst där stallägaren lovar runt men håller tunt. Allt låter så bra- sen när man...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 991
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hur gör ni med era hästar vid nyår? Ändrade rutiner, eller som vanligt?? Mina går på lösdrift och funderade ett tag på att ta in dem...
2
Svar
28
· Visningar
2 471
Senast: mackan
·
S
Anläggning Jag vill se bilder på murade boxar. Med tegel, leca block osv. allt är av intresse. Då jag just nu står i valet av tegel. Vad...
2
Svar
27
· Visningar
12 636
Senast: Helena_89
·
Hästmänniskan Hej. Håller just nu på att riva ur inredningen i en lösdriftslada, planen är att bygga stall där. Ca 8-10 boxplatser är det tänkt att...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: Helena_89
·
Hästmänniskan Hej. Jag har fått en whiplash skada och nervskada för några år sedan (vet inte vilket av alla fall som gav skadan) och nu är jag...
Svar
4
· Visningar
1 178
Anläggning Det ska investeras i ett stall, men jag blir inte klok på av vem och vad man ska köpa från. I dagsläget så går mina 2 hästar på...
Svar
10
· Visningar
2 008
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag hade precis bestämt mig för att köpa hem en gammal ridskolehäst, som jag red på för några år sedan. Hon är född -98 och har...
2
Svar
22
· Visningar
3 992
Senast: Coolfrees
·
Ekonomi & Juridik jag funderar på hur man som medryttare bäst försäkrar sig för skada på medisen o ev skada på tredje part. Egen olycksfall har jag genom...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Nepeta
·
Hästmänniskan Satte den här under ryttarhälsa i och med att det handlar mer om mig, ägaren, än om hästen. Och måste även börja med att jag vet att jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 530
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp