Hur säger man...

Pratade faktiskt med en vän som har samma problem och vännen berättade och "beklagade" sig lite över det så jag sa faktiskt rakt ut vad jag tyckte, att det var ingen bra förstaponny till barnet och är det så illa så är det bäst att köpa en lugnare/snällare ponny så ingen skadar sig illa. Dagen efter var den andra ponnyn ute på annons...Då har ändå vännen velat ett tag och inte tyckt det var ett så stort problem men vännen har sagt efteråt att den var glad över att jag sa vad jag tyckte rakt ut och tycker det var synd h*n själv varit hemmablind..Inte rättvist mor varken flickan eller ponnyn såhär.. Har du fått tillfälle att prata mer med dem?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 828
Senast: Åsa A
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 442
Senast: ameo
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 920
Senast: Mickizz
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 530
Senast: akleja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp