Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
216
Senast: Moa93
·
Gnägg Hennes första tur på stranden, 20/9 - 14
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Moa93
·
Gnägg Hoppträning 4/2 - 15Coco C hanel
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Moa93
·
Hästmänniskan Hej! Blev idag tillfrågad att köpa en d-ponny 24 år gammal utan sadel för 10 000 kr. Låter mycket för mig. Iofs en trevlig och duktig...
Svar
16
· Visningar
3 394
Senast: Billy
·
Gnägg För länge sedan såg jag en bild där man i hagen hade gjort ett skydd (mest för sol, tror jag) i form av ett gigantiskt bord med...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: Trissa
·
Ekonomi & Juridik Dottern ska bli fodervärd åt 21-årig arab, som ska gå på lösdriften. Då det är en gammal häst så verkar det som om inte alla...
2
Svar
34
· Visningar
1 957
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Hästmänniskan Får man öht ha det? Problemet är, att våra och alla andra hästar i området vägrar att gå förbi tomten med grisar. Det är alltså ingen...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 353
Senast: ameo
·
Gnägg Kan man se dem någonstans? Kommer väl ingen ny tror jag
Svar
0
· Visningar
479
Senast: Mirre
·
Gnägg Vet inte om det funnits en sån här tråd innan? Men jag kom att tänka på hur lika jag och min förra häst var på gott och ont haha :D -...
Svar
17
· Visningar
1 626
Hästmänniskan Jag måste bara skriva av mig för jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag la ut en annons om medryttare för några dagar sedan. Fick...
2
Svar
32
· Visningar
5 441
Senast: mackan
·
Gnägg Ny tråd:D Välkommen gamla som nya:) Släng gärna in nya presentationer, har nog ändrats endel sen förra tråden.
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
151 750
Senast: Bufera
·
Hästmänniskan Satt och tittade på programmet SOS Djur på Sjuan nu och jag har återigen insett att jag är alldeles för blödig när det kommer till djur...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 836
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Hej allsmäktige bukefalos! Jag har ett stort problem jag ber er om råd av.. Det är som så att 2011 lånade jag ut mina hästar till en...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 423
Senast: Masse
·
Anläggning Hur gör ni när hagen omringas av stenmur? Sätter ni staket innanför stenmuren, eller utnyttjar ni stenmuren och sätter stolpe i...
Svar
5
· Visningar
1 700
Senast: Equilina
·
Gnägg Tequila 2003 Säva ridcenter Min stora svarta ögonsten
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Wendy1000
·
Hästmänniskan Ni som rider på ridskola, hur många är ni på varje lektion? Hur stort ridhus/ridbana rider ni på då? Är det hästar eller ponnyer, eller...
2
Svar
20
· Visningar
2 042
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan hej, jag har lånat ut min tävlingshäst till en fodervärd under en tid då jag inte har möjlighet. Fodervärden är en av mina bästa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 885
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Jag nyttjade ångerrätten hos ett företag (hästinriktat) då produkten ej motsvarade mina förväntningar. Betalade mot postförskott och...
Svar
8
· Visningar
1 998
Hästmänniskan Var nyss inne på Hästnet och tittade på annonserna under "Hästar köpes". Där finns en annons från rubricerad organisation/företag. Inget...
Svar
17
· Visningar
2 249
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Har planer på att skaffa unghäst igen, men denna gång bara en och tänkte höra med er om det här med att skicka iväg på sommarbete. Blir...
Svar
9
· Visningar
3 978
Senast: Chamsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp