Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hur många här inne är vuxna och använder sig av Gotlandsrusset som ridhäst? Jag är en liten vuxen som har planer på att skaffa mig ett...
Svar
1
· Visningar
2 520
Senast: lillaP
·
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att köpa en ponny förmånligt som jag red in och utbildade för ett par år sedan. Ponnyn ifråga är svårriden med...
2
Svar
23
· Visningar
6 840
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Igår rycktes min bästa vän hastigt från mig, 19 år gammal. Han var den mest perfekta första hästen man någonsin kunnat få och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Korven
·
Ekonomi & Juridik vi håller på att sälja en häst till en person som vi redan innan hörde oss för om, och fick höra att han "aldrig betalar". Ingen bra...
Svar
7
· Visningar
1 448
Hästmänniskan Då jag och min sambo letar hus i Sösdala (Skåne) så måste jag ta reda på hur det är att ha häst där, det är trots allt avgörande för...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: kolblakkur
·
Gnägg Tyvärr måste jag ta bort min fina vita travare pga gamla skador som nu visar sig.. Så himla jobbigt! Men.. Idag har jag köpt en ny wå...
Svar
2
· Visningar
1 738
Senast: Karma
·
Ekonomi & Juridik Enkel fråga, går det att samäga en häst tillsammans med ett företag? Det känns som en självklarhet men samtidigt har jag nog inte sett...
Svar
3
· Visningar
1 579
Senast: Eliseeh
·
Hästmänniskan Hur många som köper häst kollar hästens uppväxt. Har den rört sig i stora hagar med fler hästar så att den får en bra start innan den...
Svar
19
· Visningar
1 501
Senast: Kirie
·
Ekonomi & Juridik Att det varit passtvång i Sverige sedan 2006 vet jag. Men hur har det varit vid export och import? Säg för 10 år sedan, i mitten av...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Miedo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp