Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Hej! Har ni några idéer vad man gör med en igenväxt ridbana? Den har väldigt hårt grus-underlag, likt en fotbollsplan/grusväg på...
Svar
4
· Visningar
1 901
Senast: Blandrastik
·
Ekonomi & Juridik Hej. Jag har en häst som jag har till försäljning. Jag har haft honom i nästan ett år. De har varit mycket för oss med flytt mm . Jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 525
Senast: Tibben
·
Hästmänniskan Har nu hittat en häst som är påbörjad inridning, lugn och trygg i hanteringen, och som för övrigt verkar stämma in perfekt på det jag...
Svar
19
· Visningar
1 953
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Jag ska (äntligen) få en ridbana! Nu funderar jag över vilka mått jag vill ha. Dessa tre står jag och väljer mellan: 30 x 50 m 25 x 60...
Svar
7
· Visningar
2 188
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Vad har kliniker för sekretess angående att ett djur blivit behandlat hos dem? Har fått papper från en veterinärklinik. På baksidan av...
2
Svar
20
· Visningar
2 498
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Hej på er. Imorgon ska min älskade, underbaraste lilla häst få somna in efter flera år med olika hältor och krämpor. Från början var jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 090
Senast: Tokmaja
·
Ekonomi & Juridik Det är så att jag behöver en sällskapshäst till min ridhäst. Jag bara funderade lite över vad man ska tänka på. Jag är väldigt öppen...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 297
Senast: Catrool
·
Svar
0
· Visningar
263
Svar
0
· Visningar
253
Svar
0
· Visningar
253
Hästmänniskan Hej alla hästvänner! Stallen brukar vara fullt med kvinnor i olika åldrar men ändå så ser man få kvinnliga ryttare på TV, V75 etc. Vad...
Svar
19
· Visningar
3 008
Senast: Cambiaso
·
Hästmänniskan Satt och funderade på det här med nybörjarraser. Om man ens kan tala om det, och vilka som ev. finns. Till att börja med skulle jag...
Svar
17
· Visningar
4 183
Hästmänniskan Till hösten ska jag flytta till ett stall som använder torv som strö, funderar därför på om man kanske skulle anlägga en bädd till...
Svar
12
· Visningar
1 040
Senast: Aionee
·
Hästmänniskan Läste ett spännande reportage om legenden Ulla Håkansson på svd.se. Otrolig hästmänniska som tror på den naturliga vägen. Läs själva...
Svar
2
· Visningar
889
Gnägg Hej. Jag har funderat på att ta hem mina två hästar till gården. Och då låta dom stå på vår tomma gräsmatta (eller ja bortsett från...
Svar
14
· Visningar
1 123
Ekonomi & Juridik Nu har jag gått på en rejäl nit när det gäller begagnatköp. Trasig vara och sjukt energikrävande konversation med säljaren. :( :down...
Svar
11
· Visningar
2 730
Gnägg Hur funkar det med parkering till falsterbo horse show? Tänkte ta med familjen som är väldigt ointresserad och låta dem tillbringa...
Svar
2
· Visningar
1 149
Hästmänniskan Jag har fått förfrågan om att hyra ut rasthagar och ev stall under en period tills dess att hästägarna har fått in lösdrift/stall i...
Svar
2
· Visningar
1 334
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Snälla, snälla! Påminn mig om varför man håller på med hästar som intresse!! Sista två veckorna har jag ägnat nästan hela arbetsdagar...
Svar
7
· Visningar
1 635
Senast: mily
·
Hästmänniskan Hej! Det är så att jag är fodervärd till ett sto som snart ska säljas. Hon är jättemysig i hagen och med sällskap men så fort hon är...
Svar
11
· Visningar
1 740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp