Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Det börjar bli dags att mocka bort allt bajs som tinat fram och jag har kollat på två olika maskiner som kan dras efter fyrhjuling. Vad...
Svar
1
· Visningar
1 273
Senast: Reville
·
  • Låst
Gnägg Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den förra låstes.
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
214 713
Senast: vallhund
·
Gnägg Då jag precis håller på att bli av med min första egna häst (på pappret) tänker jag genast framåt för att förenkla det lite för mig...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Eldbollen
·
Hästmänniskan Hej! Behöver hjälp med tankar kring ett ponny köp. Ponnyn ska användas som promenad ponny till en nybörjare. " Ridning" 1-3 dagar i...
2
Svar
29
· Visningar
2 732
Senast: nullo-modo
·
Anläggning Hejsan! Jag har en stallkompis som står i mitt stall o i dagsläget så delar vi på alla kostnader(vi har en varsin häst som äter exakt...
2
Svar
34
· Visningar
5 009
Senast: spinxx
·
Gnägg Vad finns det för filmer förutom Spirit för den var nog ärligt talat det sämsta jag någonsin sett. Då jag har små barn så är kravet...
Svar
12
· Visningar
4 738
Senast: Bufera
·
Anläggning Någon som kan tala om för mig varför den gröna lampan inte lyser längre på mitt elaggregat? Den röda lampan blinkar när strömmen är på...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Targa
·
Hästmänniskan Jag fattar inte riktigt hur man söker ämnen i trådarna så ber om ursäkt redan nu ifall det redan finns tusen trådar i ämnet, men jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 624
Senast: Mona
·
Hästmänniskan Hej, hur gör ni på sommaren ? Om hästen åker på bete ( ej vid egna stallet utan t.ex att man tar den med sig på semestern till...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 495
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hur gör ni som rider som har småbarn? Om ni har en ridbana (ej uteritt). Rider ni när barnet sover i vagnen?
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 551
Senast: ako
·
Gnägg För att göra historian kort. Har blivit förtjust i en viss sorts ras. En tid hade jag två av den rasen, måsta tyvärr ta bort den...
Svar
3
· Visningar
1 242
Senast: _Zacke_
·
Hästmänniskan Hejsan , jag undrar om det finns någon som har och kan tipsa om bra vattenkoppar till min nya ligghall? Jag skulle helst vilja ha...
Svar
9
· Visningar
813
Senast: Magnum
·
Hästmänniskan Hej på er! Hoppas jag lagt tråden rätt. Finns det någon som har tips på vart någonstans det går att hitta sommarjobb i stall? Jag vet...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: ako
·
Hästmänniskan Stallägaren på en anläggning där jag har kollat på stallplats har frågat om jag vill vara fodervärd åt en av hans hästar. Jag hade...
2
Svar
26
· Visningar
2 644
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hej Som rubriken säger vill jag förbättra min ridning. Jag rider på ridskolan och har även skrivit in mig att rida en gång extra i...
Svar
19
· Visningar
1 140
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Hej Jag har under åren postat många trådar om mina hästar. Jag har haft sån satans otur eller vad fasen man ska kalla det. Det är inte...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 424
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 800
Senast: Rosett
·
Ekonomi & Juridik Förra veckan skadades min häst så illa hos fodervärd att hon fick tas bort. Idag får jag en faktura från Evidencia på kostnader kring...
Svar
8
· Visningar
1 635
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Hej! Om en triangelmärkt häst avlivas till följd av sina skador, vad händer med resterande av livvärdet? Betalas det ut? Tänker på...
Svar
1
· Visningar
1 116
Senast: Summerwind
·
Ekonomi & Juridik Hej! Min sambo driver en Enskild firma, och skall utöka sin verksamhet genom att driva inackorderings-verksamhet. Jag undrar vilka...
Svar
12
· Visningar
4 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Sämsta filmen?
  • Boendeekonomi är jättekul!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp