Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har sett att vissa ska iväg på kriterieauktionen, men vilka ska iväg på själva kriteriet? JAG SKA DIT!! mitt allra första storlopp :banana:
Svar
6
· Visningar
1 508
Senast: Petronilla
·
M
Distans Hur rids det på en distanstävling? Hur mycket trav/galopp och skritt blir det? Hur lång tid tar det att rida t.ex. en fem milare? Är...
Svar
3
· Visningar
1 644
Senast: Trail
·
Hoppning aså ja vill börja hoppa bankar o vattengravar :D men när börjar dom koma in i klasserna :confused: :confused: :bump:sanna :bump:
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
Trav Hej! Pratade med ASVT idag, och de sa att man skulle kunna följa auktionen på deras hemsida. Sitter här och letar, någon som vet var på...
Svar
3
· Visningar
1 868
A
Islandshäst Kan man rida o tävla vanlig klassisk dressyr på en islandshäst :confused: Hur höga klasser är det isåfall rimligt att tänka sej man kan...
Svar
10
· Visningar
2 054
Senast: Trassla
·
Distans Min klubb funderar på att anordna en PP distans för bara klubbens medlemmar. Vad är det man skall tänka på och finns det speciella...
Svar
4
· Visningar
1 680
·
B
Hoppning Hur många meter ska det vara emellan två hinder i en kombination med två galoppsprång för en c-ponny?
Svar
10
· Visningar
2 289
Senast: ameo
·
S
Trav gnagg-ML-1461008-ML-
Svar
0
· Visningar
1 213
Senast: sweetsophie
·
B
Övr. Grenar Jippie tjoho! Startboxtränade mina 01:or idag och de skötte sig utmärkt! Hade förväntat mig lite krångel iaf men man kunde tro att de...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: BJÖRKIS
·
W
Hoppning Var någonstans (och vilket datum) gick Stockhholms DM i hoppning för häst i år? //Kristin
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Estelle
·
B
Distans hej alla hästvetande. Hur börjar man om man vill ställa upp i en distanstävling, behöver man liknande gröna kort å sånt? å vart får man...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: CosmicQueen
·
Western Vilka ska dit/tävla..?? ;)
Svar
10
· Visningar
1 329
M
Körning Någon som har en sådan? Vad tycker ni om den, är lädret bra? Tipsa även om sidor där ni har köpt just eran loksele å berätta vad ni...
Svar
5
· Visningar
2 294
Senast: martina
·
Övr. Grenar Är det någon här som vet vilka som var Sveriges bästa arabgaloppörer under 1985? Rena forntiden, jag vet :smirk: - men jag har foton...
Svar
11
· Visningar
2 220
Senast: sussisus
·
B
Trav Va det någon som hittade sin blivade stjärna idag bland alla unghästar som såldes idag på kriterieauktionen?? Själv hittade jag två...
Svar
0
· Visningar
1 175
·
Distans Hej. Funderade på att anmäla mig till Karolinerritten men såg då i proppen att samtliga hästar vet. bes. dagen före tävlingen. Det...
Svar
11
· Visningar
2 128
Senast: havreflinga
·
B
Islandshäst Ni som är ute och tävlar sommartid, vad har ni tänkt arbeta med under vintern för att förbättra resultaten till nästa säsong? Själv så...
Svar
17
· Visningar
1 916
Senast: turbofling
·
M
Islandshäst Vet inte alls vart jag skall lägga denna fråga- men eftersom hästen är islänning så prövar jag här. Om en häst tar kortare steg med...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: skuggi
·
Hoppning Kom att tänka på en händelse som utspelade sig på den sista tävlingen för i år jag var på. Det var ENORMT mkt starter och 3 klasser den...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 239
Senast: kopparberg
·
Trav Ikväll skall vi till Valla och min 3 åring skall gå provlopp i 1.30 tempo........redan spänd hur skall det gå ??? Håll tummarna för...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: Camarotheking
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama