Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Så j-la nöjd med mig själv. Utan stöd, nerskälld och dumförklarad har jag gjort det! Stått på mig inte justerat på några sanningar utan...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det blev inget ridit igår. Vaccinerades i fredags så de ska i och för sig vila tre dagar men en liten skrittrunda hade fungerat. Det...
Svar
0
· Visningar
290
·
  • Låst
Dagbok ÄNTLIGEN var dagen kommen för betessläpp! 15 hektar varierad hage med en härlig blandning av hästar. Två halvblod, ett...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Fick mig en tankeställare. Nacken blir inte bra och skuldran. Ta det lugnt blev rådet. Allt känns ok och om du bara tar det lungt kommer...
Svar
0
· Visningar
171
·
  • Låst
Dagbok Dags för terminens två sista ridlektioner, som skulle bli en dressyr och en hoppning. Till dressyren fick jag sitta på fina farbror...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Till en av dom kurser inom personlig utveckling som jag ska gå så har jag fått en förberedande fråga: ”Vad upplever du är dina största...
Svar
0
· Visningar
480
·
  • Låst
Dagbok Tyckte det hängde lite väl många skitiga shabrak i stallet. 15 stycken var det. Ner i cykel vagnen, såpa och en hästborste. Trampa ner...
Svar
0
· Visningar
166
·
  • Låst
Dagbok Nu ska jag dela med mig av två supergoda recept med hallon och vit choklad. Det ena är på blondies dvs. brownies fast med vit choklad...
Svar
0
· Visningar
388
·
  • Låst
Dagbok Då var det dags igen. Tävling nr 2 80 och 90cm. 80 felfritt 90 två nedslag. Lugn, klarade många hästar i olika varv och gångarter på...
Svar
0
· Visningar
225
·
  • Låst
Dagbok Nya fina skor och små nätta hovar på alla tre hästarna. Zingo fick vaccinations spruta iigår och hon äker på söndag redan. Åh, vad fort...
Svar
0
· Visningar
175
·
  • Låst
Dagbok Det märks att sommaren är här och det snart är dags för semester. Det har sinat med arbetsuppgifter på jobbet och jag kan visst utan...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har för mig att jag tidigare har skrivit lite om mina funderingar kring ridning och teknik, men just nu kan jag inte hitta tillbaks...
Svar
0
· Visningar
531
·
  • Låst
Dagbok Jag har betalt för att bestämma, att ansvara för andras hälsa och se till att det går frammåt med nöjda kunder. Så under hela dagen har...
Svar
0
· Visningar
162
·
  • Låst
Dagbok Hästen jag rider numera är en trevlig kille, en gentlemanfarbror skulle man kunna säga. Ägaren och jag har mest ridit ut tillsammans...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Lördag (gårdagen) bjöd på så fina härliga bilder så den förtjänar ett eget inlägg även om det är en dag försent nu. Liten börjar bli...
Svar
0
· Visningar
349
·
  • Låst
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
572
·
  • Låst
Dagbok Sen förra veckans avramling så har jag haft ont. Först blev jag lite uppåt för att jag tyckte att den första värsta smärtan la sig...
Svar
0
· Visningar
318
·
  • Låst
Dagbok Frej måste ha läst min klagan över vädret för idag har det varit strålande sol, molnfritt och 25+ hela dagen! :love::love: Märta brås på...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Låst
Dagbok Ibland är det väl ok att klaga lite? Jag måste verkligen få skriva av mig mina i-landsproblem. Först och främst, solen vart är du...
Svar
0
· Visningar
320
·
  • Låst
Dagbok Tog beslutet i morse att pausa ridlektionerna terminen ut. Det är inte roligt när det känns mer som ett stressmoment än avkoppling åka...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama