Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

H
Avel Hejsan!!! Är det någon här som kan mycket om ardennrar?? Jag söker en häst som finns avbildad på en gammal stol hos mig. Den heter...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: hege
·
L
Avel Är det någon som har en avkomma efter honom eller träffat någon? Skulle ni vilja berätta hur dem är i temprament,storlek osv?
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Pauling
·
Avel Har köpt en fem-åring efter Oldtimer, stor och ganska maffig. Jättefint temperament. Är det någon som har avkommor efter han? Hur är...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Centaur
·
Avel Är det någon som har/känner till en halvblodsskäck med godkänd stam dvs. ej endast avelsvärderade hingstar? :confused: Nyfiken...
Svar
15
· Visningar
1 559
Senast: yodi
·
R
Avel Skulle vilja veta lite om fullblodshingsten Columbus xx samt vad hans avkommor har gjort? Blir det lite svårare hästar? Hoppkapacitet...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Görel
·
Avel Jag vill premiera mitt halvblodssto (5 år),men har inte den blekaste aning om hur jag ska göra och vart jag ska vända mig! HJÄLP...
Svar
1
· Visningar
1 225
Senast: lil-sis
·
Avel Är det någon som vet hur det har gått? Har inte hiitat någon länk med resultat.... Och är sååå nyfiken! mvh
2
Svar
24
· Visningar
2 149
Senast: Moses
·
Avel Hur är dom i temperament, ger dom bra avkommor? Har en kompis som har en häst efter Hemmingway och morfarn är Nimmerdor. Någon hemsida...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Little_Chance
·
Avel black, dun, red dun, grullo, gray o blue roan nån som har en bild på en häst med nån av dessa färger? jag vill jättegärna se hur dom...
Svar
8
· Visningar
2 746
Senast: Indiana_Jones
·
O
Avel Skall skaffa en unghäst född -03. Jag är ute efter en hopphäst med bra gångarter då jag även vill tävla dressyr o fälttävlan. Ser gärna...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: selmaH
·
Y
Avel jag är lite sugen på att använda qalle nästa år, är det någon som vet om det finns någon bild på honom där han är upstäld och var man...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Mulen
·
B
Avel Det står iannonser typ: blir ca. 165cm. Hur vet man det om hästen inte är färdigväxt? KAn man räkna ut det på något sätt? Har hört att...
Svar
7
· Visningar
1 617
Senast: Jarrah
·
S
Avel Är det någon som vet något om hingsten Thokki fra Bjarnanesi? Hur är avkommorna? Sirr
Svar
2
· Visningar
992
Senast: sirr
·
S
Avel Han var swedisch national champion 84 och är farfar till min häst men mer vet jag inte. Jag har stam och så men om det är någon som vet...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Cesam
·
S
Avel Hej alla har precis börjat med shettisar och har en liten dam på tre år. Vi hade tänkt börja köra in henne nu, för att sedan till våren...
Svar
4
· Visningar
2 109
Senast: annele
·
M
Avel Nån som har ett bra tips på hemsidor på internet där man kan hitta fakta och bilder på hingstar som är godkända inom Svensk halvblods...
Svar
11
· Visningar
1 733
Senast: krocket
·
Avel Hade han interimistiskt avelstllstånd? Nån som har koll på i vilka förbund han var godkänd? Och till sist, kan en avkomma till honom bli...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: pixiegnomen
·
Avel är det någon som känner till dessa hingstar: Montbatten- vet ej om han är connemara eller arab Kariba- antingen connemara eller arab...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: Lorelie
·
C
Avel Vilka här har en Tori? Har haft en Tori? Ridit en Tori? Sett en Tori? Jag vet att vi är 2-5 stycken som känner till rasen. Är vi fler?
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: Colansmatte
·
C
Avel Information om De Noir...hans bruksprov och exteriöra omdömme??Bilder?? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 469
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka