Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel Nån som har bild eller så på han? Jag hade en passhäst efter honom som, dessvärre nu är borttagen. :cry: Skulle vara evigt tacksam...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel \"Tokigt\" sto Jag har ett sto som jag haft i ett år. I september började hon bli tokbrunstig & skrikig. Innan har hon varit...
Svar
7
· Visningar
1 514
Senast: Burza
·
H
Avel Dethär är lite bak & fram, men nu har det blivit som det har blivit... Jag har en betäckningsrätt i en hingst (vbl.travare) & ska nu...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: HappyBitch
·
J
Avel Skulle ni göra det? HUr är de med infektionsrisk och skaderisk? Får man göra det och hur länge i så fall? Tcksam för svar! :bow:
Svar
12
· Visningar
1 131
E
Avel någon som kan förklara det ?
2
Svar
21
· Visningar
3 886
·
T
Avel Någon som vet ngt om den hingsten? Det enda jag vet är att han ej är godkänd, skäck, efter Haifi ox och pappa till mitt sto :) Allt av...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: em76
·
A
Avel Satt o gick igenom gamla papper som har legat länge.. Där fanns det en betäckningssedel från 1877=) Blev mäkta imponerad att den var i...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: Amica
·
C
Avel Ni som följde min och min pållas kamp om hennes dräktighet och fölungar... Hon släppte som sagt mjölken redan i mars och vi hade...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: Rodde
·
E
Avel hur mycket brukar en minishettis väga? Min pojkvän är livrädd för hästar och jag vill gärna lugna ner honom lite genom att visa på små...
Svar
11
· Visningar
1 107
Senast: emindy
·
Y
Avel Jag undrar om det är någon som brukar ha täcke på sitt föl? :confused: Nu tänker jag på ett regntäcke när det kommer mycket nederbörd...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 271
·
E
Avel Har en häst som är efter Dammen. Är det ngn som har bild eller som vet lite om denna hingst? :)
Svar
8
· Visningar
3 546
Senast: taskmört
·
F
Avel Nån som har lite info. om Rubinrot?
Svar
1
· Visningar
1 029
Avel Någon som kan få fram lite info om Jessica 14812? Gärna vilken stofamilj också, och lite om den. Hon är efter Brisad 450, som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 425
Senast: Stereo
·
T
Avel Undrar hur ni har lagt upp avmaskningen för era dräktiga ston och med vilket avmaskningsmedel? Finns ju massor att välja på! :confused...
2
Svar
33
· Visningar
3 447
Senast: Magdalena
·
Avel Nån som vet hur hästarna efter Earthquake är? I temprament och psyke mm....Har blitt erbjeden ett 2års sto efter honom...och eftersom...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Zandrah
·
Avel Vad vet du om den hingsten? Stod han i Norrland? Jag rider en kille e Ceylon-Astrounat så jag är lite nyfiken på fakta. :)
Svar
10
· Visningar
1 462
Senast: Görel
·
P
Avel Vilken stofamilj tillhör Hortensia 14604? (e. Abbé 435)
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Peluso
·
J
Avel sitter här och fundrerar på att betäcka våran treåring till våren/sommaren. hon har härstamningen Beach Boy-Napoleon. Stoet är för...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: Jutka
·
Avel Hej alla stamkunniga! Jag vill veta lite om hingsten Angaard. Vad ger han för avkommor? Meriter hos honom + ev avkommor. Bilder på...
Svar
6
· Visningar
1 490
Senast: Pazuzu
·
B
Avel Jag ska åka och kolla på ett föl på fredag som är efter Loopning - Cyrill. Loopning vet jag ganska mkt om men Cyrill vet jag ingenting...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka