Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag undrar om det är någon här som har problem med sköldkörteln? Ffa. underproduktion? Vad har ni för symtom? Har ni blivit bättre efter...
Kropp & Själ
Ni som är det hur ser era liv ut? Hur blir ni om det blir för mkt olika intryck på en dag? Hur kopplar ni bort känslan för att inte vara...
Kropp & Själ
Den här tiden på våren är min pollenallergi som värst, jag är helt igentäppt på morgnarna. När jag har frågat min(a) husläkare så säger...
Kropp & Själ
Jag måste göra förändringar i mitt liv för det liv jag lever nu funkar verkligen inte. Jag vet bara inte var jag ska börja, hur jag ska...
Kropp & Själ
Ett tag vet jag att det fanns toning/färg (vet inte vilket) som var till för att färga utväxten bara, men har inte sett det länge bland...
Kropp & Själ
Min pappa är död 2 månader sen och han har sluta andas och hjärt har stannar när han sov. Han är frisk och är 52 år gammal ung. Plötslig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.