Hockeynördar, se hit!

Sv: Hockeynördar, se hit!

Ingen hockeynörd (med noll koll på hur det går) men här hejas det på BRYNÄS, såklart :D
 
Senast ändrad:
Sv: Hockeynördar, se hit!

Kvalet till Allsvenskan? Vi spelade första matchen igår, trepoängare mot Huddinge. (För den oinsatte var det Huddinge som satte stopp för oss i kvalet 2011, så det känns lite så där att de kommer vara det sista laget vi möter i år också, på bortais, precis som då... :crazy:). Vi ligger just nu trea, på samma poäng som Tingsryd och Björklöven, men de har mer mål. Möter Björklöven borta imorgon. :)

Alltså, jag sörjer att det inte gick bra för Brynäs igår. Jag som hade hoppats på mirakel. :angel:
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

JAAA LULEÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! :love:

Fast du, kalla inte SAIK för Piteå södra, de tillhör Västerbotten och absolut inget annat ;)
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

Piteå är en delad stad i dessa tider och även världens medelpunkt (enligt piteborna) så då blir det självklart Pite norra och södra.

BSTL
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

:cry::cry::cry:

Nog för att det såg ut som att Luleå skulle ta sig till final oavsett, men den här matchen borde Färjestad ha tagit hem...
 
Sv: Hockeynördar, se hit!

De såg starkast ut helt klart, men vilket äckligt uppträdande av Salak. Jag fattar inte att fyra domare missade hur han vevade med klubban på Chris Abbott..

Jag är i alla fall överlycklig att Luleå är i final för första gången sedan 97. :laugh: Men tyvärr har jag ingen möjlighet att åka hem och se finalserien :cry:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp