Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är tyvärr väldigt materialistisk. Inte som status egentligen, så jag vet inte. Shoppingberoende kanske? Alltid varit, minns att jag...
Svar
1
· Visningar
636
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått andra uppgifter av min arbetsgivare, vilket är mycket smickrande! Samtidigt är det varierat med...
Svar
9
· Visningar
617
Kropp & Själ Har någon erfarenhet av att ha fått borrelia där behandling satts in relativt sent, dvs när patienten haft symptom med synrubbningar...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: cusan
·
Kropp & Själ Mår inte på topp just nu och skulle behöva skriva av mig lite.. Sedan ett år tillbaka jobbar jag heltid på ett mindre företag, jag...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Slutade med mina p-piller för dryga halvåret sedan. Kommer ihåg att innan jag började så hade jag ganska riktig mens. Minskat hela tiden...
Svar
2
· Visningar
652
Kropp & Själ Vi diskuterar barns matvanor här hemma och spekulerar om hur man hanterar frågan i andra länder? I Sverige så verkar det som att barn...
Svar
19
· Visningar
1 917
Kropp & Själ Ja, jag har verkligen funderat mycket över detta, och jag kan verkligen inte förstå detta. Alltså, jag kan förstå det i ett större...
2
Svar
32
· Visningar
3 938
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Trodde väl aldrig jag skulle skapa ett anonymt användarnamn här men nu är det visst gjort. Antar att jag inte vill förknippas med...
Svar
13
· Visningar
1 906
Kropp & Själ Är det någon som har provat det? Har varit väldigt stressad på sista tiden och känner att depåerna av det mesta men mest magnesium...
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ När jag renoverade mitt badrum slutade tona håret. En anledning var att jag var ganska nöjd med den färg jag hade men den andra var att...
Svar
9
· Visningar
5 341
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Är givetvis medveten om att en läkare lättast kan besvara det, men tills dess tänkte jag fråga om någon här har liknande problem :) Kan...
Svar
7
· Visningar
760
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Hur farligt är det om man får streptokocker i tex ett ben eller arm. Vad kan hända.
Svar
11
· Visningar
1 322
Kropp & Själ Finns det någon mirakelkur mot det? Min hårbotten blir så vansinnigt torr, öm och flagar. Har bytt schampo från Syoss till Dove men har...
2
Svar
28
· Visningar
3 115
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Om tråden ligger fel får den gärna flyttas :) Har den senaste tiden börjat fundera på att skaffa en pulsklocka med inbyggd GPS. Är inte...
2
Svar
38
· Visningar
2 650
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Ni som har erfarenheter, se hit! Jag bytte i onsdags ut mina kära imovane mot theralendroppar för att kunna ta dem varje dag och få bukt...
2
Svar
35
· Visningar
24 632
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Min samtalskontakt tog idag upp frågan om jag skulle kunna tänka mig att prova anafranildropp. Jag har två dagar på mig att fundera och...
Svar
5
· Visningar
2 072
Senast: findus
·
Kropp & Själ Jag fick MPR-vaccin som liten. Sen i 5:e-6:e klass fick alla en "påfyllnadsdos" som jag missade av olika anledningar. Har länge funderat...
Svar
8
· Visningar
1 247
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag har varit sjukskriven i 4 veckor pga nedstämdhet och stress o började jobba idag. INGEN på jobbet sa ett ljud till mig..... Inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 861
Senast: chiara
·
  • Låst
Kropp & Själ Tråd nummer sju i vår fantastiska följetong om bra mående, träning och kost. Ingen beachhets som folk verkar tro. Här ägnar vi oss åt...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
82 623
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ är de nån som testat? funderar på att testa.. de är myjet billigare nu än de var när de kom ut.. har varit sugen sen dess men de kostar...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp