Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
  • Låst
IT & mobiler Det står "vänta" och sen nått mer. Vad har hänt?
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Hur skriver man det på tangentbordet? alltså m och en 2:a ovanför :confused:
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Elftor
·
B
IT & mobiler Går en Dell Personal All-In-One A920 att använda både till PC och Mac?? /Lina
Svar
1
· Visningar
742
Senast: matte_1978
·
A
IT & mobiler Varför kan man inte använda UBBCode i inställningarna??? vet nån de!? :confused:
Svar
4
· Visningar
661
Senast: Anna_Fransiska
·
S
IT & mobiler Nån som har script till det? Jag har testat tre stycken nu och inget funkar, börjar bli galen på det här :crazy:
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Moniq
·
IT & mobiler javascript:view('{5AA88ADF-A06F-4534-9F54-B6D348C2DCD3}','');
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Sammet
·
S
IT & mobiler Japp det bara strular för mig nu. Nu har jag äntligen fått min .se adress (akademiskridonst.se) och jag är jätte glad såklart, men det...
Svar
18
· Visningar
1 373
Senast: Spider84
·
E
IT & mobiler Om man högerklickar i internet-fönstret kommer det bla upp en flik som heter "Kodning". Där ska "Västeuropeiska (Windows)" vara markerad...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Zaga
·
B
IT & mobiler vad bör man ladda ner som är likvärdigt kazaa när man har mac?! :bow:
Svar
2
· Visningar
740
Senast: chakira
·
J
IT & mobiler Hej! Jag har ett irriterande problem med min dator.. jag kan inte stänga av den! :confused: :confused: Efter bara en liten stund...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: psychogrrl
·
G
IT & mobiler Min webläsare (Internet Explorer) visar inte statusfältet när jag öppnar ett nytt fönster. Jag måste gå in i Visa-menyn varje gång. Inte...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Cheeserica
·
L
IT & mobiler ngn som är duktigt på Visual Basic? Har fastnat!!! :( Min imgaelist vill inte funka och jag fattar inte vad jag skrivit fel... Har...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: lva
·
IT & mobiler Någon som vet om någon sida med menyer i javascript?
Svar
3
· Visningar
858
IT & mobiler Jag har problem med att min skärmupplösning ibland ändrar tillbaka till 800x600 från 1024x768. Detta händer oftast (men inte jämt) när...
Svar
15
· Visningar
2 308
Senast: Pazuzu
·
S
IT & mobiler Har bara ett litet problem som ni säkerligen kan lösa hur lätt som helst. ;) Jag använder koden: <style type="text/css"> A:link{...
Svar
16
· Visningar
1 239
Senast: jennyhd
·
L
  • Låst
IT & mobiler på nätet, var kan man göra det? nån bra sida ni vet?
Svar
5
· Visningar
788
Senast: Vicku
·
F
IT & mobiler jag ska till göteborg nästa helg, och planerar då att köpa en webcam. Jag har inte råd med nån vidare dyr, så jag behöver lite tips på...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Fjomp
·
IT & mobiler Vilka ställen på internet kan man lägga ut videosnuttar på?
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Lollan
·
B
IT & mobiler Nån som känner till ett bra webhotell? Alltså plats där man kan skapa en egen hemsida? Den ska vara gratis... Jag tycker passagen verkar...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: B1an
·
IT & mobiler Jag undrar om man kan kopiera över texten som finns i en pdf-fil till tex ett worddokument? //a
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: chakira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka