Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det någon här som använt sig av flyttfirma för att flytta bohag? Jag funderar på att anlita flyttfirma inför min kommande flytt, då...
Svar
11
· Visningar
6 854
Senast: Mynta2
·
S
Hemmet Var hittar man en vit, oval spegel? Ska ha den i hallen men hittar det ingenstans..
Svar
4
· Visningar
6 771
Senast: Skumbananen
·
C
Hemmet Hur vet man när köksfläkten börjar ge upp? Vet inte hur gammal våran köksfläkt är men skulle gissa på 5-10 år kanske? Ingen aning men...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Canoó
·
Hemmet Jag vill ha ett sängöverkast som är riktigt varmt i färgen, rött/vinrött, alternativt grönaktigt gärna med en orientalisk känsla (tänk...
Svar
6
· Visningar
2 251
Senast: Cheeserica
·
Hemmet Vad hamnade den totala kostnaden på när det var klart att flytta in? Vad kostade huset? Vad valde ni för hus/firma,är ni nöjda? vad...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Tajger
·
Hemmet Jag har 0 ideer. Jag är hungrig men kan tamefan inte äta något längre. Blir dålig och ont i magen av allt känns det som :(. Jag är...
Svar
2
· Visningar
966
Hemmet Mamma bad mig för en liten stund sen att ta reda på det, men jag är uppenbarligen sämst på att googla, för jag hittade inget svar på...
Svar
2
· Visningar
3 392
Senast: horselove
·
Hemmet Ja, hur utnyttjar man det egentligen? Finns det någon vits att köpa mikrovågsugn med de funktionerna? Jag har ett rätt ynkligt kök...
Svar
2
· Visningar
8 513
Senast: maria85
·
Hemmet Hejsan! Är i flärd med att göra om sovrummet. Har vissa idéer om bruna väggar med en plommonlila fondvägg. Men jag är ju så himla...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: LucyPearl
·
Hemmet Jag och min sambo ska flytta in i ett hus som vi ska hyra. Sovrumet är hemskt just nu, golvet är fult och väggarna ännu fulare. De är...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Becca
·
Hemmet Efter många om & men och mycket jobb från mina underbara barn så är mitt hem nu till salu och det känns så jäkla skönt :D För den...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 484
Senast: Lenita
·
Hemmet Är det någon här som råkar veta vilken av resårbottnarna Svandal och Svaneholm som är hårdast? Måste ta reda på det men har inte...
Svar
4
· Visningar
41 559
Senast: Tassetass
·
Hemmet Jag och sambon ska seperera. Jag hade tänkt att lämna det mesta till honom, vill ha med mig så lite som möjligt. Men vad behöver jag...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Waern
·
Hemmet har ett ypperligt tillfälle att köpa ett underbart hus, på rätt ställe och till ett ganska bra pris.. dessvärre är det fuktskadat i...
Svar
10
· Visningar
13 098
Senast: wtf
·
Hemmet Hej! Vi har byggt ett lösvirkeshus nu under två år och sista helgen i maj blir det inflyttning. Det är ett suteränghus och det är...
2
Svar
38
· Visningar
3 350
Senast: Freyja_bus
·
K
Hemmet Har flyttat till en lägenhet med lite udda(?) fönsteruppsättning, vet inte alls hur jag ska "behandla" fönsterna/dörrarna på bilderna...
Svar
6
· Visningar
5 366
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Nu är det äntligen dags för mig att flytta hemifrån, var ju inte en dag för tidig eftersom jag sover på en madrass i min lillasysters...
Svar
11
· Visningar
1 540
Senast: sofiaspel
·
Hemmet Blev lite inspirerad av tvättstugetråden och undrar hur det ser ut hos er som har egen tvättstuga i ert hus. Vi bygger ju nytt hus och...
Svar
3
· Visningar
1 292
Senast: Freyja_bus
·
K
Hemmet Nån som har ideer eller förslag på en praktiskt matta till en trapp. Trappan är ganska ljust grå o jättefin, problemet är att den var...
Svar
2
· Visningar
1 620
Senast: snurran
·
H
Hemmet :laugh: Jag & min sambo har precis fått våran nya lägenhet. Men varken han eller jag är duktiga på att inreda. Så vi vill nu ha tips...
Svar
6
· Visningar
1 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka