Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag är rastlös. Inte på så sätt att jag inte kan sitta still, jag har inga problem med att ligga på soffan en hel helg med en hög...
2
Svar
35
· Visningar
3 772
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Jag vill nämligen jobba som Cafébiträde och vill nu ha all tips på vad jag kan skriva i min ansökan för att få jobb inom detta :angel...
Svar
15
· Visningar
10 469
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Är det någon här som gör det? Skulle ni vilja beskriva arbetet lite? Om man ska utbilda sig, vad bör man satsa på att inrikta sig på...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Basilika
·
Skola & Jobb När man får A-kassa så är det ju tänkt att på den tiden ska man göra det mesta för att få ett jobb. Det innebär ju att under dessa 8...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
21 405
Senast: Sonic76
·
Skola & Jobb Försöker hjälpa lillasyster med kemi (för jag var sååå bra på det i högstadiet + gymnasiet, att det gått 4 år sen studenten har jag...
2
Svar
33
· Visningar
5 817
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Det här gäller inte mig utan en bekant på Facebook som verkar ha svårt att komma "vidare" i livet, tänkte höra med er som kanske har mer...
2
Svar
23
· Visningar
4 142
Skola & Jobb Jag har ett problem. I veckan fick jag reda på att vi ska iväg med jobbet, min spontana tanke var NEJ!!! Sa till min chef att jag skulle...
2
Svar
36
· Visningar
5 408
Senast: Mammas
·
Skola & Jobb Vad betyder egentligen frasen "every few days"? Är det "varje dag", "då och då", något annat? Vill ni ha frasen i sitt sammanhang är...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: Jozze
·
A
Skola & Jobb Någon här som jobbar och pluggar samtidigt? Går det att hinna med utan att det ena ska behöva ta stryk? Jag jobbar nu men funderar på...
Svar
5
· Visningar
2 302
Senast: Koltrast
·
Skola & Jobb Jag behöver lite tips och råd angående mitt problem, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Fegade lite och valde att ha ett anonymt...
Svar
12
· Visningar
2 504
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Kära bukeorakel. Jag jobbar idag i ett brett område och det är snart dags att börja smalna av fältet. Jag vet vad jag är intresserad av...
Svar
4
· Visningar
1 013
Skola & Jobb Allsmäktiga Buke, hjälp! ;) Jag blev klar med min kandidatexamen i juni, och min högsta önskan just nu är att få ett jobb. Innan jag...
Svar
18
· Visningar
2 789
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Hej alla ni goa och glada! :) Det är så här förstår ni, jag har sökt jobb i Åre för säsongen genom Skistar och har nu blivit kallad...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Mammas
·
Skola & Jobb Ja, nu är jag tidigt ute :p Men det måste vara fler än bara jag här inne som tänker söka till universitet/högskola inför vårterminen...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: touche
·
Skola & Jobb Såg inte nån tråd om det, men från och med idag kan man ju söka till höstens kurser och program på högskolan :bump: Jag ska söka och...
17 18 19
Svar
363
· Visningar
39 365
Senast: Theodor
·
Skola & Jobb Jag sliter mitt hååååår!! :crazy: Ska ha in en jobbansökan i kväll och personliga brev är min svaga sida. VAD ska man skriva?? Grejen...
Svar
5
· Visningar
1 411
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Vet inte om det redan finns en liknande tråd, men har glott igenom tråden om höstens antagningsbesked och har förstått att rätt så många...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 296
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Någon här som har jobbat/jobbar som labbassistent? Jag har försökt att söka svar, men tycker det varit svårt att hitta den informationen...
Svar
4
· Visningar
3 698
Senast: skjona
·
Skola & Jobb Kort och gott, jag jobbar med min forskning (medicinsk) som är tänkt att bli några artiklar. Det är 2 grupper där ett typ av ingrepp...
Svar
8
· Visningar
1 400
Senast: morgaine
·
Skola & Jobb Någon som lyckats få ut lönen tidigare än 25:e? Finns det några särskilda regler/lagar kring det här? Det gäller ett...
Svar
4
· Visningar
2 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Skötsel av utedass
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp