Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag tänkte söka en eller två kurser att läsa på distans till våren. Jag har aldrig läst något på högskola innan så jag vet inte riktigt...
Skola & Jobb
Jag vet inte vad jag ska göra? Jag har precis fått ett nytt jobb som jag verkligen inte kan förlora. Inga papper är påskrivna än men jag...
Skola & Jobb
Åh, hur formulerar man det bäst? Hur vet man vad man ska begära? Vet ju vad jag vill ha, men det kan lika gärna vara 8' under vad de är...
Skola & Jobb
Bytte jobb för snart 6 månader sedan. Har mindre än en månad kvar på min provanställning, och än har jag inte fått veta om jag får vara...
Skola & Jobb
Vi har fått ett lånelöfte från vår bank och nu vill säljarna av huset skriva kontrakt på söndag MEN det har kommit fram nu i veckan att...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Kropp & Själ De flesta är rökta eller bearbetade på olika sätt. Titta bara på tex engelsk korv, där de röda köttbitarna fortfarande är synliga genom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.