Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

L
IT & mobiler Jag måste flytta min hemsida, men jag vet fan inte hur man gör... suger i engelska, så jag fattar inte heller vad det står... ska...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Ni datakunniga människor - hjälp mig! Jag har varit och fifflat med nån knapp och tappat adressfältet, har två "blanka fält" men de är...
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: Gawotka
·
D
IT & mobiler Jag vill bygga en ny burk. P4 2.? Vad skall jag välja, moderbord, osv. Tips!!! Går man in på t.ex Datorbutiken får man hur många förslag...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Venus
·
K
IT & mobiler Är det någon som vet om man kan "köra över" videosekvenser från VHS och Video 8 (videokameraband) till CD? :confused: Om det går...Hur...
Svar
11
· Visningar
2 821
Senast: Elftor
·
A
IT & mobiler någon med bildredigeringsprogram och som kan html bra får gärna pm:a mig om ni har tid och lust!
Svar
4
· Visningar
779
Senast: hoppimoj
·
IT & mobiler I våran förra dator så kunde man högerklicka på en mp3-fil och välja "play in winamp" eller "enqueue in winamp", och så spelades låten i...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Hur gör man om man vill göra en skärm dumpning, dvs spara typ första sida på hemsidan som bild? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 181
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler Vart kan jag downloada? Hittar ingen vettig sajt...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: skimmer
·
I
IT & mobiler Hur gör man när man ska öppna en hemsida i webbläsaren på en dator med windows XP? Jag har gjort en sida med html-koder men hur får man...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Dasjenka
·
C
IT & mobiler Har lite funderingar på att lägga ut en eller flera videosnuttar på vår hemsida. Så, jag undrar: 1. Vilket format bör vi ha dem i? 2...
Svar
12
· Visningar
1 206
Senast: skimmer
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur bra bredband via satellit är? Viasat erbjuder det till rimligt pris nu fast man använder fortfarande modem för...
Svar
4
· Visningar
1 253
M
IT & mobiler Har laddat upp bilder på webshots. De gamla har alltid funkat förr men nu på morgonen så funkar vissa bilder inte! :( Det blir bara sånt...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Amia
·
IT & mobiler Jag är lite trög... Har lagt upp hemsidan nu & vill länka till en av bilderna. Men det går inte!! Man kan liksom inte högerklick på...
Svar
8
· Visningar
999
Senast: Anna
·
C
IT & mobiler Behöver verkligen hjälp, det händer skumma saker med min dator. När den står igång eller är avstängd kommer det massor av porrlänkar in...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Elftor
·
N
IT & mobiler Kör med Windows ME på en annan dator, och där får jag skriva in lösenordet vid varje anslutning till internet (fjärranslutningen). Det...
Svar
7
· Visningar
1 748
Senast: Nellis
·
M
IT & mobiler Jag har en Ny mac som jag vill installera en ny hårddisk i. Hur ska jag göra och vad ska jag tänka på? Det är en Mac G3 (grå).
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: CarpeDiem
·
IT & mobiler Någon som har erfarenhet av detta och kan rekommendera (alternativt varna för) något av de olika programmen? Jag antar att man inte får...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: fragansia
·
Q
IT & mobiler hur f*n använder man sig av det?? fattar inte ett jotta! jag har en bild som förnärvarande ligger på mitt "skrivbord" i datorn. men hur...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Qudexco
·
IT & mobiler är det fler än jag som får mellan 50-100 skitmail om dagen???? :confused:Börjar bli jävligt trött på alla mail. :devil:
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Anna
·
IT & mobiler Jag har nyss flyttat och skaffat ny dator och fått bredbandet flyttat. Idag har vi äntligen fått tillgång till internet igen (hurra!)...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp