Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler finns det något gratis ställe där man kan få sitt-namn.se eller kostar alla nåt?
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Ylva
·
L
IT & mobiler Egentligen inget problem men ändå.. När jag installerade min Officeskiva, (Word osv) så ändrades Outlook från den fina versionen till en...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: h0rselover
·
IT & mobiler Har en ny dator med windows xp och därmed även en brännare. Datorn levererades med Sonic som bränn-program men nu vill jag ladda in...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: voltis
·
O
IT & mobiler så man alltid har sitt ordspråk/citat längst ned utan att behöva skriva dit det varje gång? :confused:Å va menas me hoppare...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: ostbiten
·
Z
IT & mobiler Nu har jag gjort nanting riktigt korkat, men det ar ju fredagen den trettonde. Har brakat med excel och kaleidagraph och ville att...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: LadyFrost
·
C
IT & mobiler Skulle skriva ut lite etiketter, att sätta på baksidan av foton. Praktiskt nog så fanns de etiketter jag hade hemma med i Word, så...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: zogor
·
S
IT & mobiler Göra \"knappar\"? Jag hade velat gjort knappar att ha i menyn. Typ något liknande: http://www.ridkonst.nu Vilket program gör man det...
Svar
14
· Visningar
1 115
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Frågar här då jag vill ha en snabbt svar... Jag håller på att ladda ner en media player version...MÅSTE jag vara uppkopplad hela tiden...
Svar
13
· Visningar
1 011
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Känns som jag borde skaffa mej ett liv. Men vill ändå ha synpunkter o klagomål abbe sida precis samma princip som med förra, men jag...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Violate
·
G
IT & mobiler Hur laddar man hem dc++ ?
Svar
2
· Visningar
847
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Hur gör man för att få bilder som suddas ut i kanterna 'ala porträttfoto. Ett exempel på hur jag menar finns på...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: Lupino
·
IT & mobiler Jaha, nu har vi laddat hem en film, och vi vill bränna den på en dvd-skiva... Grejen är att filmen är delad i två filer (cd1 och cd2)...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: **BORTTAGEN**
·
IT & mobiler Hur gör man om man bara vill dela kolumnerna i en del av en spalt i excel?? Håller på att bli fullkomligt galen... :( För visst går...
Svar
4
· Visningar
3 328
IT & mobiler Och jag är såå stolt. Hade det väldigt svårt att välja. Först ville jag ha en större kamera som kändes. Men efter mycket om och men så...
Svar
11
· Visningar
1 096
Senast: Zaga
·
C
IT & mobiler Kan någon berätta exakt hur jag ska göra föra att lägga upp en hemsida? jag har redan gjort själv sidan men vet inte hr jag ska ladda...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: charity
·
H
IT & mobiler Någon som har koden? Tacksam för hjälp :)
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: skimmer
·
C
IT & mobiler Sitter och redigerar dagens bilder - jag lyckades faktiskt med alla hoppbilder också :eek: :D :eek: - och flyttar över bilderna till...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Det verkar helt omöjligt att hitta fonten Lucida Handwriting gratis på nätet... Det finns möjligtvis ingen här som har den, och kan...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: Lorelie
·
V
IT & mobiler Eftersom detta inte hör till datorer (finns ingen passande rukrik), hoppas jag att någon hinner läsa och svara mig innan tråden ryker...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Zii
·
IT & mobiler Hur gör man när man vill vara uppkopplad dygnet runt? Har adsl. Nu får vi logga in när vi sätter på datorn, och det kopplar ner när...
2
Svar
27
· Visningar
2 164
Senast: Kiddo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?