Zephyr 829 såld till Danmark?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 802

Görel

Trådstartare
Moderator
Såg just på Del Mar att någon skrivit att Zephyr har exporterats till Danmark! Är det någon som vet om det stämmer?

Han stod i Danmark till försäljning för ca 2 år sedan.
Men mig veterligen är han inte såld, han är ju dessutom tillbaka hos sin ägare i Sverige.

Ja, det stämmer. Han var utlagd med bild och allt på Thisteds hemsida. Kollade upp detta och han finns inte kvar där. I hingstkalendern för i år står ingenting om att han varit i danmark. Kanske stod han aldrig där utan låg bara ute för försäljning????

Letade på nätet och hittade Sjövillans hemsideadress, men den gick tyvärr inte att öppna.

Mvh Åsa

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 228
Senast: Piaff
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 321
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Hundavel & Ras Danmark har ställt sig upp för att föda upp Schäfrar som kommer hålla genom lågkonjukturen! Avel över rasgränser för att en Schäfer som... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 797
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka