Vi har ju haft två stycken trådar fokuserade på Yoga with Adrienes “30 Days of Yoga”-utmaningar på senaste, men jag tänkte att en lite mer generell yogatråd kanske kunde vara bra?
Där vi kan reflektera över pass, få tips/inspiration och ställa frågor. Själv vill jag hemskt gärna upprätthålla den här dagliga rutinen och jag vet att jag inte är ensam, och för mig skulle det hjälpa att ha en tråd att rapportera i lite då och då.
Jag planerar att ta en liten paus från 30 dagars-utmaningarna och istället köra ett litet eget ihopplock under februari månad, innan jag tar tag i en ny 30 dagars i början av mars. Planen för februari är som följer:
- Foundations - 3 st per dag = 15 dagar
- Mina sparade yogapass, vilket är ett hopplock av mina favoritpass från de senaste två månaderna = 9 dagar
- Yoga for Neck Tension = 8 dagar
Ungefär sådär, och lagom till jag är klar med det där har det hunnit bli mars.
Jag planerar att ta en liten paus från 30 dagars-utmaningarna och istället köra ett litet eget ihopplock under februari månad, innan jag tar tag i en ny 30 dagars i början av mars. Planen för februari är som följer:
- Foundations - 3 st per dag = 15 dagar
- Mina sparade yogapass, vilket är ett hopplock av mina favoritpass från de senaste två månaderna = 9 dagar
- Yoga for Neck Tension = 8 dagar
Ungefär sådär, och lagom till jag är klar med det där har det hunnit bli mars.