MissFideli
Trådstartare
Imorgon (eller idag blir det ju) är sista dagen på antibiotika för min vackra ko-katt och det ska bli skönt att slippa det. Yogas kind verkar må bra, den ser lite insjunken ut, men å andra sidan så vet jag ju inte hur den andra ser ut under all päls. Vi har haft ganska långa diskussioner om huruvida antibiotikan verkligen behövs, men jag har vunnit alla 14 ggr hittills
Min nya hobby här i livet har blivit att pussa Yoga på kinden så ofta jag får. Den är så mjuk och varm nu när den är rakad Yoga tycker dock att jag illa kvickt borde hitta en ny hobby. Hon verkar muttra nått om respekt och integritet
Nåja, här är min mu-kisse iaf. Lite mindre vacker än vanligt, men tillbaka på topp när pälsen är tillbaka
Det kliar!!
Min nya hobby här i livet har blivit att pussa Yoga på kinden så ofta jag får. Den är så mjuk och varm nu när den är rakad Yoga tycker dock att jag illa kvickt borde hitta en ny hobby. Hon verkar muttra nått om respekt och integritet
Nåja, här är min mu-kisse iaf. Lite mindre vacker än vanligt, men tillbaka på topp när pälsen är tillbaka
Det kliar!!
Senast ändrad: