Toya
Trådstartare
Jag sitter har i Holland, o saknar mig alskade lilla kisse nat sa in i! jag kunde ju inte ta med mig henne, det var det inte ens tal om. Hon bor hos min mamma, dar hon alltid bott, ater moss o gor i stort sett som hon vill. Sa hon har det kanonbra, men hon ar ju min lilla bebis! Sitter o tanker pa hur det var precis innan jag akte, det var som om hon visste att nat var pa gang; gick jag ur ett rum kom hon efter, o skulle ligga i knat no matter what, hon som annars ar sa vansinnigt egensinnig
I familjen jag bor nu finns det inga djur, och jag saknar det vansinnigt mycket... Nagon av grannarna har en lite kisse som med vissa saker paminner sa mycket om min lilla Vissla, och jag blir alldeles tarogd varje gang hon kommer fram o halsar. Kanske kommer han med en halsning fran henne?
I familjen jag bor nu finns det inga djur, och jag saknar det vansinnigt mycket... Nagon av grannarna har en lite kisse som med vissa saker paminner sa mycket om min lilla Vissla, och jag blir alldeles tarogd varje gang hon kommer fram o halsar. Kanske kommer han med en halsning fran henne?