Yahoo Photos

M

maiden

Har ändrat utseende och jag behöver hjälp men vart man ska gå för att albumet ska bli tillgängligt för alla!! Snälla! :bow:

gå till "photos.yahoo.com" Glöm inte att logga in, klicka på "my photos", klicka på "share an album", välj vilket album du vill dela med dig av och sedan är det bara att följa anvisningarna......

jag kommer till att jag har valt album, men fattar ej vad man ska göra på nästa sida.... eller vänta, jag tror jag lyckades nu...

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
432
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka