XBOX-spelare - tips på spel, tack!

sussisus

Trådstartare
Jag som knappt vet skillnad på XBOX och Playstation funderar på att köpa XBOX-spel till min brorson.
Frågan är ju liksom vad man ska köpa i så fall.

Jag har köpt något racingspel förra året.
Hade en fundering på San Andreas, men tror jag avstår för jag har hört/läst att det är rätt mycket våld i spelet. Och min brorson är bara 11 så jag vill gärna ta det lugnt med sådant.

Kanske ett strategispel, finns det något bra?
Gärna bilspel där man sätter ihop bilar och tävlar.

Han har en äldre syster som gärna spelar de olika SIMS-spelen. Men jag tror inte lillebror är så intresserad. (Dessutom är storasyster hästintresserad så där är det mycket enklare att hitta saker att ge bort ;) ).

tack på förhand! :)
 
Sv: XBOX-spelare - tips på spel, tack!

San andreas tycker jag är roligt, men håller med om att det kanske inte är så passande till en 11 åring..
Gillar han typ sagan om ringen så finns det ett äventyrsspel som relaterar till det som jag gillar jättemycket! Finns även en massa stra wars spel om han gillar de filmerna.
Gillar han sport så finns det en hel del bra, Fifa (fotboll), NHL (hockey) bla.
Bilspelet Forza motorsport är riktigt bra gjort.
Ja det finns hur mkt som helst, men nämde inte tex madagascar då en 11 årig kille nog inte är så intresserad av det :angel: (men jag tycker det är skitkul hehe)

Sök på x-box spel på google så finns det en hel del sidor som listar en massa spel! :) (Tex http://www.xbox-se.com/recensioner.asp)
 
Sv: XBOX-spelare - tips på spel, tack!

Tack för länken, den kan behövas. :bow:

Det enda jag har spelat på min egen dator är Svea Rike och Atlantis.
Madagaskar skulle jag gå och se, för jag gillar faktiskt animerad film. :) Fast det är klart, man kan ju ta med sig brorsbarnen som kamouflage. ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp