www.islandshastmarknaden.com?

S

Svíþjóð

Någon som vet vad som hänt med Islandshästmarknaden, eller är det bara jag som inte kan se något?

Sv: www.islandshastmarknaden.com?

Vet inte vad som har hänt men jag kan inte heller se det.

Jag som trodde det var fel på min dator ;)
Tråkigt att det inte fungerar.

Okej, du vet inte varför?
Trist.

Jag har för mig att det lades ned när det blev så många gratisställen att annonsera på. Det lönade sig väl inte att hålla efter kan tänkas.

men dom har ju kvar själva hemsidan endå ju jag ser den men man kan inte gå in på nåt *konstigt*

mkt mysko.
har vi tur vet någon annan sanningen.

Det jag skrev Är nog sanningen. Det stod på deras hemsida när den lades ned för något år sedan eller två. Jag var "stammis" på sidan, men det fungerar ju bra med annonstorget på islandshingstar.se och bukefalos också, så nu hänger jag där istället och fantiserar om vilka hästar jag vill köpa. :D

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
759
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre personer från Sörmland åtalas för djurplågeri. Det efter att trion utsatt åtta islandshästar för allvarligt lidande, varav en häst...
Svar
0
· Visningar
470
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare Ekenäsbon Stella Fältmarsch älskar sina islandshästar. Och det är speciellt gångarten tölt som hon gillar hos de här lugna...
Svar
0
· Visningar
113
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka